نیم نگاهی به ماژول های موتو مود لنوو (2)

ماژول های موتو مود لنوو به روایت ویدیو

باید قبول کردن که گوشی های هوشمند امروزی از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار بوده و هنگامی که یکی از آنها را در اختیار دارید، تقریبا از حمل وسیله های ارتباطی و سرگرمی و حتی عکاسی بی نیاز خواهید شد. اما با این حال در صورتی که یکی از گوشی های سری موتو زد را خریداری کرده باشید، ماژول های موتو مود لنوو کار را باز هم آسانتر خواهند کرد.

نیم نگاهی به ماژول های موتو مود لنوو

حالا گوشی های هوشمند دستگاه هایی پرقدرت شده و از نظر سرگرمی، قابلیت های ارتباطی، عکاسی  و دیگر موارد این چنینی کاملا شما را تامین خواهند کرد. تمامی این ویژگی ها را می‌توانید در جیب خود گذاشته و به سادگی با خود حمل کنید. با این قدرت پردازشی بالا، شاید باید گوشی های هوشمند امروزی را کامپیوترهای جیبی خواهند. هر چند گوشی های هوشمند همانند کامپیوترها قدرت تغییر قطعه و بروزرسانی سخت افزاری نداشته و از این رو برای کاربران بسیار گران تمام خواهند شد. در هر صورت اگر راهی که می‌توانست باعث شود، کاربران به تواند به سادگی قطعات گوشی خود را بروز کند، وجود داشت، بسیار عالی می‌‌شد.

نیم نگاهی به ماژول های موتو مود لنوو (3)

از بالا سمت راست: گوشی موتو زد – قاب موتو زد با طرح چوب – بلندگوی JBL – ماژول باتری – پروژکتور Insta-Share

البته بهتر است بدانید که در گذشته پروژه ای این چنینی برای گوشی های هوشمند با نام Phonebloks به اجرا که در ادامه با نام گوگل آرا (Google Ara) شناخته شد. مسلما این دسته از گوشی های هوشمند رویایی بسیاری از کاربران بودند. هر چند در ادامه پروژه آرا گوگل به طور کامل متوقف شد. البته این به آن معنا نبود که دیگر هیچ گوشی هوشمند ماژولاری را در بازار نبینیم. در حقیقت 2016 سالی بود که گوشی های هوشمند ماژولار توانستند با نگاه جاه طلبانه بعضی شرکت ها متولد شوند.

شرکت ال جی یکی از این کمپانی ها بود که با عرضه گوشی جی 5، قصد ارائه یک گوشی ماژولار عالی به بازار را داشت. اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، شرکت موتورولا (که توسط شرکت لنوو خریداری شده است) توانست به بهترین شکل ممکن معنای گوشی ماژولار را تعریف کند. حالا گوشی هایی بسیار باریک در سری زد با نام های موتو زد، موتو زد فورس و موتو زد پلی تولید شده‌اند که از ماژول هایی به نام موتو مود (Moto Mod) استفاده می‌کنند. ماژول هایی که به کمک نیروی مغناطیسی به بخش پشتی دستگاه چسبیده و کاملا با آن یکپارچه می‌شوند. در بخش زیر شاهد نمایش ویدئوی تبلیغاتی جدید شرکت لنوو در مورد این سری از ماژول ها هستید:

حالا به کمک این دسته از ماژول ها هر وقت که دوست داشته باشید می‌توانید عکاسی باکیفیت داشته باشید، گوشی خود را شارژ کنید و یا تصاویر را بر روی پروژکتور برای دوستانتان به نمایش بگذارید. البته نمی‌گوییم که این طراحی از گوشی های ماژولار دقیقا همان چیزی است که باید از قبل ساخته می‌شد. اما در هر صورت با نگاهی به طراحی گوشی ماژولار ال جی و دیگر کمپانی ها، حالا لنوو توانسته است بهترین طراحی ممکن را به کار بگیرد. ببینید که استفاده از این ماژول ها چقدر آسان و ساده است. تنها کافی است آن را به بخش پشتی گوشی بچسبانید. گوشی های هوشمندی که به واسطه حذف جک 3.5 میلی متری صدا بسیار باریک شده‌اند و از این رو در صورت اضافه شدن موتو مودهای دیگر، خیلی به ضخامت کلی اضافه نخواهد شد.

نیم نگاهی به ماژول های موتو مود لنوو (4)حالا این موتو مودها تنها ایده هایی مفهومی نیستند. بلکه می‌توانید یکی یا چند عدد از آنها را خریداری کرده و بر روی گوشی سری موتو زد خود استفاده کنید. ماژول های موتو مود لنوو شامل باتری Tumi Power Pack، بلندگو JBL SoundBoost Speaker، پروژکتور Insta-Share Projector و همچنین دوربین Hasselblad True Zoom هستند.

نیم نگاهی به ماژول های موتو مود لنوو (1)

با استفاده از باتری Tumi Power Pack زمانی که شارژ دستگاه تمام شده باشد، دیگر هیچ گونه نگرانی خاصی نخواهید داشت. ماژول بلندگو JBL SoundBoost Speaker دارای بلندی و شفافیت صدای بسیار بالایی بوده و محصولات صوتی JBL نیز که دیگر نیاز به معرفی ندارند. پروژکتور Insta-Share می‌توان تصاویر را بر روی یک پرده با ابعاد 70 اینچ به نمایش بگذارد. اما در نهایت دوربین Hasselblad True Zoom به سادگی شما را از استفاده از یک دوربین کامپکت بسیار باکیفیت کاملا بی نیاز خواهد کرد. با استفاده از این دوربین می‌توانید 10 برابر زوم اپتیکال انجام دهید. البته بهتر است بدانید که درون جعبه گوشی، یک کاور با طراحی خاص وجود دارد که می‌توانید آن به جای ماژول های دیگر به بخش پشتی گوشی بچسبانید.

نظر شما در مورد ماژول های موتو مود لنوو چیست؟‌ آیا طراحی ماژولار سری زد لنوو را می‌پسندید یا ظاهر ال جی جی 5 و قابلیت های ماژولار آن را ترجیح خواهید داد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*