کنفرانس 13 مهر گوگل

چگونه کنفرانس 13 مهر گوگل را به صورت آنلاین مشاهده کنیم؟

امروز گوگل (Google) قصد دارد با برگزاری کنفرانسی در شهر سان فرانسیسکو، از دستگاه یا دستگاه‌هایی جدید رونمایی کند که می‌تواند آن را به یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که تا کنون این شرکت برگزار کرده، تبدیل سازد. بر اساس شایعات منتشر شده، احتمالا در کنفرانس 13 مهر گوگل شاهد رونمایی از دو گوشی هوشمند سری پیکسل، هدست واقعیت مجازی Deaydream، یک تبلت 7 اینچی، اسپیکری که با فرمان صوتی فعال می‌شود، یک لپتاپ و حتی سیستم عاملی جدید باشیم.

تماشای کنفرانس 13 مهر گوگل به صورت زنده از ساعت 4 بعد از ظهر

شاید یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این رویداد به معرفی گوشی های هوشمند پیکسل (Pixel) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) که پیشتر آنها را با نام نکسوس می‌شناختیم، اختصاص پیدا کند. علاوه بر این، محصولات جدید می‌توانند با مجهز بودن به آخرین نسل سیستم عامل اندروید و سخت افزارهای موجود در بازار، به یکی از سرسخت‌ترین رقبای کمپانی‌های بزرگ تبدیل گردد. انتظار می‌رود محصولی که در تعامل اچ تی سی و گوگل ساخته شده، به 4 گیگابایت حافظه رم و تراشه اسنپدراگون 821 مجهز گردد.

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، گوگل تنها نمی‌خواهد که گوشی‌های جدید خود را معرفی کند، بلکه دستگاه‌های دیگری همچون Chromecast Ultra (کروم کست اولترا) با توانایی پخش ویدئوها تا رزولوشن 4K و قیمت 69 دلار، از دیگر محصولاتی هستند که احتمالا در کنفرانس 13 مهر گوگل شاهد رونمایی آنها خواهیم بود.

اسپیکر Google Home که با پشتیبانی از دستیار مجازی گوگل و با فرمان صوتی فعال می‌شود، می‌تواند رقیبی جدی برای دستگاه آمازون اِکو (Amazon Echo) و سیستم اتصال دستگاه‌های هوشمند خانگی باشد. این وسیله جدید احتمالا با قیمت 129 دلار به دست کاربران برسد.

رونمایی از هدست واقعیت مجازی Deaydream (که برای اولین بار در کنفرانس I/O 2016 این شرکت شاهد رونمایی آن بودیم)، تبلت 7 اینچی پیکسل، لپتاپی مجهز به سیستم عامل آندرومدا (Andromeda OS) و روتر وای فای، از دیگر مواردی هستند که احتمالا بتوانیم در کنفرانس 13 مهر گوگل با آنها ملاقات کنیم.

این کنفرانس قرار است امروز، 4 اکتبر (13 مهر ماه) از ساعت 9 به وقت محلی و از ساعت 4 بعد از ظهر وقت ایران برگزار گردد. البته اگر در این زمان خارج از شهر بوده و یا از مهمانان گوگل نیستید، می‌توانید با مراجعه به کانال یوتیوب گوگل، این رویداد را به صورت زنده مشاهده کنید. همچنین با مراجعه به این کانال، با امکان قرار دادن یادآوری، می‌توانید با جدیدترین دستاوردهای گوگل همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*