جدیدترین نسخه واتس اپ با اضافه شدن قابلیت‌هایی جالب از راه رسید

جدیدترین نسخه واتس اپ با اضافه شدن قابلیت‌هایی جالب از راه رسید

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ (Whatsapp) به‌روزرسانی شد. در جدیدترین نسخه واتس اپ ، امکانات تازه‌ای جهت ویرایش تصاویر و ویدیوها به این اپلیکیشن محبوب اضافه شده است.

واتس اپ در این به‌روزرسانی، قابلیت‌های زیادی به خود دیده است. از این پس شما قادر خواهید بود با نوشتن و رسم شکل‌های دلخواه روی تصاویر و ویدیوهایتان به آنها جلوه‌ای زیبا و سرگرم‌کننده دهید و این تصاویر را مانند یک اموجی یا استیکر با دوستانتان به اشتراک بپذارید.

واتس اپ در وبلاگ رسمی خود در مورد نسخه جدید اپلیکیشن نوشته است که :

امروز ما روش‌های جدیدی را برای ویرایش و تغییر عکس‌ها و فیلم‌هایی که با دوستان و خویشان در سراسر دنیا به اشتراک می گذارید، ارائه می دهیم. با استفاده از ویژگی‌های جدید دوربین واتساپ می توانید روی عکس‌ها و فیلم‌ها بنویسید یا نقاشی کنید، یا برای ابراز احساسات خود از شکلک‌ها استفاده نمایید.

هنگامی که شما یک عکس یا فیلم جدید می گیرید یا از آنچه در گوشی دارید را به اشتراک بگذارید، به طور خودکار ابزار ویرایش را خواهید دید. چه با کشیدن یک قلب بزرگ برای نشان دادن دلتنگی، چه با افزودن شکلک دلخواه، گاهی اوقات یک عکس می تواند هزاران سخن داشته باشد. سعی کنید نوشته را نیز امتحان نمایید و رنگ و نوع فونت را نیز تغییر دهید.

جدیدترین نسخه واتس اپ با اضافه شدن قابلیت‌هایی جالب از راه رسید

غیر از این قابلیت، جدیدترین نسخه واتس اپ دارای قابلیت‌های تازه‌ای مانند اضافه شدن فلش سلفی به امکانات دوربین، زوم هنگام فیلمبرداری و سوییچ سریع بین دوربین عقب و جلو با دوبار لمس سریع صفحه‌نمایش، است.

البته این ویژگی‌های جدید فعلا فقط روی گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است و به گفته واتس اپ، به زودی روی آیفون نیز در دسترس خواهد بود.

دانلود جدیدترین نسخه واتس اپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*