انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن در هواپیما (2)

انفجار گلکسی نوت 7 جدید، امن و رفع عیب شده در هواپیما!

همان طور که می‌دانید نسل اول گوشی های گلکسی نوت 7 به دلیل مشکلات مربوط به باتری و آتش گرفتن آن، رسوایی بزرگی را برای شرکت سامسونگ به وجود آورد. تا جایی که کمپانی کره ای مجبور شد تمامی 2.5 میلیون نسخه از گلکسی نوت 7 عرضه شده در سرتاسر دنیا را طی فراخوانی بی سابقه، جمع آوری کند. اما به تازگی خبر رسید که مشکلات مربوط به این گوشی با تولید نسخه های جدید و سالم پایان یافته و از طرفی سامسونگ نیز در حال عرضه دوباره گلکسی نوت 7 است. اما امروز انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن در هواپیما دوباره به سرتیتر خبرگزاری های دنیا تبدیل شد.

انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن در هواپیما؛ نسخه رفع عیب شده هم مشکل دارد ؟!

در هر صورت با عرضه دوباره گلکسی نوت 7 جدید که نسخه اصلاح شده یا رفع عیب شده آن به حساب می‌آید، تقریبا همه کاربران انتظار دارند که این فبلت بتواند بدون هیچ گونه خبر یا شایعه ای خاص در مورد انفجار یا آتش سوزی، آمار فروش بالای سری نوت سامسونگ را دوباره تکرار کند. اما احتمال دارد این موضوع رخ ندهد. زیرا به تازگی خبر انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن در هواپیما دوباره این گوشی هوشمند سطح بالا را برای کاربران، نامناسب و خطرناک جلوه داده است.

این حادثه در شهر لوئیزویل کنتاکی برای هواپیمایی که قرار بود به سمت جنوب غرب و شهر بالتیمور به پرواز در آید رخ داد. زمانی که هنوز هواپیما از روی زمین بلند نشده بود گلکسی نوت 7 یکی از مسافران، خود به خود شروع به آتش گرفتن کرد. پس از آن سریعا مسافران هواپیما تخلیه شدند و منبع آتش سوزی نیز مشخص شد. در تصویر زیر می‌توانید عکس مربوط به بعد از انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن را مشاهده نمایید:

انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن در هواپیما (2)خوشبختانه در این حادثه به هیچ فردی آسیبی نرسید زیرا کاربر گلکسی نوت 7 آتش گرفته پس از مشاهده این اتفاق سریعا گوشی را بر روی کف هواپیما انداخت. وی می گوید گلکسی نوت 7 آتش گرفته، نسخه ای بود که در طرح فراخوانی سامسونگ در تاریخ 21 سپتامبر توسط شرکت AT&T تعویض شده و از این رو نمی‌بایست هیچ گونه اشکالی در آن دیده می‌شد. او عکس زیر را نیز برای اثبات این موضوع گرفته است :

انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن در هواپیما (2)نکته حائز اهمیت در تصویر بالا، آن مربع مشکی رنگی است که نشان می‌دهد این نسخه از گلکسی نوت 7، امن و سالم بوده و باتری آن قرار نیست خود به خود آتش بگیرد. علاوه بر آن صاحب این نسخه از نوت 7 اعلام کرد که نشانگر باتری گوشی سبز رنگ بوده و از این رو دیگر هیچ شکی باقی نمی‌ماند که گلکسی نوت 7 آتش گرفته، همان نسخه جدید و امن سامسونگ بوده که در طرح فراخوانی و تعویض گوشی این کمپانی به دست مصرف کننده رسیده است.

تمام داستان از زبان برایان گرین، صاحب گلکسی نوت 7 آتش گرفته از این قرار است که:

پس از ورود به هواپیما طبق دستورالعمل پرواز گوشی خود را خاموش کرده و سپس آن را درون جیبم گذاشتم. اما متوجه شدم گوشی در حال آتش گرفتن است از این رو فورا آن را در آورده و بر روی کف هواپیما انداختم. در هنگام آتش سوزی، دود غلیظ سبز مایل به خاکستری نظرم را جلب کرد.

به گفته برایان گرین ، زمانی که این حادثه رخ می‌داد گوشی 80 درصد شارژ داشت. وی در مورد شارژ این دستگاه نیز می گوید که از شارژر بیسیم به منظور افزایش انرژی باتری گلکسی نوت 7 جدید استفاده کرده بود.

در هر صورت این موضوع می‌تواند حقیقت نداشته و ساختگی باشد. در واقع جعبه مربوطه، مخصوص به یک نسخه جدید از گلکسی نوت 7 باشد و صحبت های پیرامون گلکسی نوت 7 آتش گرفته نیز زایده ذهن آن کاربر . در سمت دیگر ماجرا اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، رسوایی های این کمپانی کره ای ادامه خواهند داشت و شاید هیچ زمان کاربری نتواند خاطره ای خوش از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ داشته باشد و همیشه با ترس و دلهره آن را حمل کند.

شرکت سامسونگ هنوز هیچ واکنش رسمی در مورد این حادثه را منتشر نکرده است.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا داستان ذکر شده را ساختگی می‌دانید؟ آیا در آینده باز هم شاهد انفجار گلکسی نوت 7 جدید و امن خواهیم بود؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. از این به بعد اگه بخوام به کسی فحش بدم میگم

    برو بابا ادم سامسونگ صفت

    یا برو بابا سامسونگ

  2. سامسونگ را در موارد زیر استفاده کنید عزیزان

    1-در مراسم اتش بازی به جای مواد اتش زا

    2-در جنگ زمانی که مهمات نارنجک به پایان رسید

    3-جهت تخریب منازل و برجهای صد طبقه

    4-جهت بمب گذاری در عملیات تروریستی

    5-و تمامی مواردی که نیاز به انفجارهای شدید و تخریبی هست

  3. دوستان سامسونگ بهترینه و شرکت های دیگه منتظر هر فرصتی برای خراب کردن رقیب هستن بنده به شخصه note 5 دارم و منتظرم note7 ارزون شه بخرمش چون بهترین گوشی دنیاست با فاصله ی زیاد از رقبا ,مطمئن باشین شرکت های دیگه ویدیو های ساختگی از منفجر شدن باتری گوشی samsung note 7 درست میکنن و میذارن تو فضای مجازی تا ذهن مردم رو خراب کنن دوستان samsung note 7 بهترین گوشی دنیاست اینو همه سایت های تخصصی و معتبر میکن برین ببینین و اینقدر هم ساده نظر ندین چون سامسونگ مشکل باتری رو برطرف کرده و دنیا دارن پیش خرید میکنن طرفدار برند خاصی نیستم دوستان

  4. وااااییی مردم از خنده

    اره حالا صحبت من با همه خریدارانشه چه ایران چه کل دنیا

    اینم از رفع عیب شدش

    حالا باز برید پول خون پدرسازندشو بدید
    این لگن رو بخرید

    بچسبید بهش

    برندی که این همه ادعاش میشه و چند برابر گوشی های تازه کار قیمت میزاره رو گوشیش باید بره بمیره

    که همچین اتفاقی افتاده

    و کسایی که باز هم با وجوداینکه این اتفاق فوق مسخره رو میبینن. اما باز میرن میگیرنش باید

    حیا کنن. باید خجالت بکشن

    یه کارخونه مثلا تازه کاری که شهرت چندانی نداره میاد یه گوشی عالی با دو برابر امکانات و با نصف قیمت سامسونگ میده بیرون

    اما همه میگن برو بابا این چیه

    در حالی که من میگم درود بر اون شرکت بی ادعای کم تر شناخته شده که با

    قیمتهای خیلی پایینتر اینجوری رسوایی به بار نمیاره

    • شما پولشو نداری نخر پرا داری میسوزی 😀

      • وای الان پیغامتو دیدم

        اولا من خدا رو صد هزار مرتبه شکر پولشو دارم خوبشم دارم

        ماشاالله چشم نخورم

        دوما عزیزم من پول مفت به کسی نمیدم

        من معمولا برای خرید لگن ۲ تا ۳ ملیون پول نمیدم

        در ضمن لگن اتیش نمیگیره اما این اتیش میگیره

        پس نتیجه اخلاقی این شد که لگن از سامسونگ بهتره

        • یه چیزی یادم رفت بگم به مرگ خودم قسم اگه یه سامسونگ دو سه ملیونی رومفت بدن بهم

          به عنوان استفاده قبولش نمیکنم

          فقط مفت از طرف میگیرم بلافاصله هم میفروشمش

          اما قسم میخورم به عنوان استفاده روزمره اگه مفت هم بدن ازش استفاده نمیکنم

  5. قشم ایر و ایران ایر و ماهان هم ورود سامسونگ رو ممنوع کردن.
    من با GLX برم تو افق محو بشم.

  6. خخخ یه بنجل درست کرده الان توش گیر کرده نمیدونه چیکار کنه….:)))))

    • از آیفین (در اصل معنای آیفون یعنی فین بینی)بهتره که منفجر داره میشه آخرین مدلش…اینها همش کاره اپل کثیف و نجس هست…مرگ بر آمریکا که مشتریهاشو پشم هم حساب نمیکنه