تصاویری که وجود اوپو R9S و R9S پلاس را تایید می‌کنند (4)

انتشار تصویری که وجود اوپو R9S و R9S پلاس را تایید می‌کند

قبلا خبرهایی در مورد گوشی اوپو R9S منتشر شده بود. این گوشی در ماه آگوست مجوز تنا چین را دریافت کرده بود و از طرفی چند هفته پیش نیز توانست گواهی CCC چین را به دست آورد. حالا اطلاعات بیشتری از دو گوشی اوپو R9S و R9S پلاس منتشر شده است.

اوپو R9S و R9S پلاس به زودی معرفی خواهند شد

چند روز پیش تصاویر پوستری از گوشی اوپو R9S منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی از میزان حافظه رم چهار گیگابایتی به همراه دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 3010 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد پای یک گوشی بزرگتر نیز در میان است. احتمالا این گوشی در آینده با نام اوپو R9S پلاس شناخته خواهد شد.

تصاویری که وجود اوپو R9S و R9S پلاس را تایید می‌کنند (2)

تصویر گوشی اوپو R9S که در وب سایت تنا منتشر شده بود

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت PLAYfuldroid، تصاویر انتشار یافته رسمی هستند و نشان می‌دهد که دو گوشی هوشمند با ابعادی متفاوت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. حالا اخبار جدید دوباره این طور اظهار می‌کنند که گوشی اوپو R9S از یک دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و همچنین نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ دی، تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام، میزان حافظه رم چهار گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی پیشفرض 64 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3010 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد که مسلما برای یک گوشی میان رده بسیار مناسب و کافی به نظر خواهد آمد. از سویی دیگر احتمال دارد این گوشی از فناوری شارژ سریع بسیار معتبر Super VOOC استفاده نماید. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر پوسترهایی هستید که اطلاعات گوشی جدید اوپو در آن درج شده بود:

از آن جایی که گوشی اوپو R9S شباهت بسیار زیادی به اوپو‌ R9 دارد پس احتمالا نسخه R9S پلاس نیز مشابه R9 پلاس خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعات خاصی از نسخه پلاس این گوشی منتشر نشده است. اما در هر صورت گوشی R9 پلاس که قرار است R9S پلاس از روی آن ساخته شود از یک نمایشگر 6 اینچی با دقت فول اچ دی (1080 × 1920 پیکسل) به همراه تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام و چهار گیگابایت حافظه رم و همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی پیشفرض استفاده می‌کند. علاوه بر آن این فبلت دارای یک باتری بزرگ 4120 میلی آمپر ساعتی است. احتمالا اوپو R9S پلاس نسخه ای بروز شده از R9 پلاس باشد.

احتمالا شرکت اوپو دعوت نامه ای  به منظور برگزاری رویداد رسمی خود در پایان ماه میلادی جاری را به زودی ارسال خواهد کرد. در این مراسم احتمالا شاهد معرفی دو گوشی هوشمند متفاوت خواهیم بود. در هر حال در صورت انتشار خبرهای جدید در مورد سری گوشی های اوپو R9S شما را از شنیدن آنها بی خبر نخواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*