ویدیوی نگاه نزدیک گجت نیوز به ال جی V20

ویدیوی نگاه نزدیک گجت نیوز به ال جی V20

ال جی V20 فاصله چندانی با بازار ایران ندارد و طی هفته‌های آینده شاهد عرضه رسمی آن خواهیم بود. بدون شک این محصول می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند جذاب باشد؛ محصولی قدرتمند و غول پیکر که ال جی تازه‌ترین دستاوردهای خودش را با آن در معرض نمایش قرار داده است. همین قضیه دلیلی شد تا ما تصمیم بگیریم نگاهی نزدیک به این محصول قدرتمند داشته باشیم.

گوشی هوشمند ال جی V20 یکی از جذاب‌ترین محصولات سال 2016 میلادی خواهد بود. جایی که گلکسی نوت 7 و آیفون 7 پلاس مشغول عرضه اندام هستند، اضافه شدن این فبلت قدرتمند به جمع این دو می‌تواند رقابت را بیش از پیش در بازار گوشی های صفحه بزرگ داغ کند.

ال جی V20 از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن بسیار بالای 2K بهره می‌برد. این صفحه نمایش 72.4 درصد کل بدنه را تشکیل داده که بدون شک این میزان کاملا رضایت بخش خواهد بود. علاوه بر آن، ارائه تراکم پیکسلی بسیار بالای 513ppi نیز از دیگر مشخصه‌های بسیار خوب این گوشی هوشمند به حساب می‌آید.

ویدیو نگاه نزدیک گجت نیوز به ال جی V20

یک تراشه اسنپدراگون 820، پردازنده 4 هسته‌ای (2 هسته 2.15 گیگاهرتزی کریو + 2 هسته 1.6 گیگاهتزی کریو)، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32/64 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، درگاه USB نوع C و همچنین یک باتری جداشدنی با ظرفیت 3,200 میلی‌آمپر و پشتیبانی از شارژ سریع (Quick Charge 3.0) مشخصات اصلی فبلت جدید کمپانی ال جی را تشکیل می‌دهند.

ال جی V20 نخستین گوشی هوشمند حاوی دوربین سلفی دو حالته واید و تله فوتو

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این گوشی دوربین آن خواهد بود. ال جی در این فبلت از دو دوربین مشابه مدل جی 5 استفاده کرده است. دوربین تله فوتو از یک سنسور 16 مگاپیکسل بهره می‌برد و دوربین گسترده آن نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین ال جی V20 از یک دوربین جلوی فوق‌العاده جذاب 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین سلفی به صورت همزمان قادر به ارائه نمایی باز و گسترده و در عین حال نمای معمولی مطابق گوشی های دیگر بازار است. بدون شک این قابلیت ال جی V20 را به یک محصول جذاب نزد عاشقان سلفی تبدیل کرده است. در ادامه شما را دعوت به تماشای ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه تا2میلیون تومن باشه میخرمش..