برنامه پریسما اینک ویدیوهای شما را نیز به نقاشی‌هایی متحرک تبدیل می‌کند + دانلود کنید

بالاخره پس از چندین ماه وعده، برنامه پریسما میزبان قابلیت اعمال افکت بر روی ویدیوها شد. این ویژگی در حال حاضر به صورت آزمایشی به نسخه آی او اس Prisma اضافه شده و حداکثر تا هفته آینده کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از این قابلیت لذت ببرند. تیم توسعه دهنده پریسما وعده می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک به این قابلیت بهبود ببخشد.

برنامه پریسما را به خاطر می‌آورید؟ این اپلیکیشن کاربردی موبایلی که با ورود به پلتفرم آی او اس کار خود را آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به محبوبیت بالایی دست پیدا کند، اینک به سطح جدیدی از تجربیات رسیده و قادر است بر روی ویدیوهای شما نیز افکت گذاری کند.

این ویژگی که در حال حاضر مخصوص نسخه آی او اسی برنامه پریسما است، به شما اجازه خواهد داد تا فیلترهای مختلفی را بر روی ویدیوهای 15 ثانیه‌ای خود قرار دهید. هرچند تمامی 30 فیلتر در اختیار شما قرار نخواهد داشت؛ ولیکن در حال حاضر 9 فیلتر مختلف نیز برای تغییراتی اساسی بر روی ویدیوهای شما کافی به نظر می‌رسد.

مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص این ویژگی می‌توان گفت اجرای تمام مراحل پردازش به صورت داخلی و توسط گوشی هوشمند شما است. پریسما به صورت پیش‌فرض نیازمند آپلود تصاویر شما بر روی سرورهایش بود، اما با توجه به بروز مشکلات فراوانی بر روی سرورهای آنلاین این اپلیکیشن و شلوغی بسیار زیاد آن‌ها ماه آگوست قابلیت استفاده آفلاین به این اپلیکیشن موبایلی اضافه شد. حال برای ویرایش ویدیو نیز اگر می‌خواستیم به سرورهای این اپلیکیشن متصل شویم، بدون شک صاحبان اینترنت کم‌سرعت به سختی می‌توانستند از این قابلیت استفاده کنند. تیم توسعه‌دهنده‌ی این اپ می‌گوید که با اعمال افکت‌ها به صورت فریم-به-فریم این تغییرات به سرعت انجام خواهد یافت.

ویرایش ویدیو با نسخه جدید برنامه پریسما

لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز به صورت آزمایشی قرار دارد و این تیم توسعه‌دهنده می‌گوید که به زودی پشتیبانی از فایل GIF و بهبود کیفیت ویدیوهای فیلترگذاری شده در آینده‌ای نزدیک به برنامه پریسما اضافه خواهد شد.کاربران اندرویدی نیز می‌توانند در هفته آینده و یا زودتر نیز از قابلیت ویرایش ویدیویی در این برنامه کاربردی استفاده کنند. در واقع پریسما در حال آزمودن این ویژگی بر روی پلتفرم اندروید است.

من مطمئن نیستم که همه کاربران طرفدار پر و پا قرص قابلیت ویرایش ویدیویی برنامه پریسما شوند اما این ویژگی جذاب است و همچنان در حالت آزمایشی به سر می‌برد؛ بنابراین می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت بهتری از این قابلیت در نسخه اصلی Prisma باشیم. هم اکنون می‌توانید جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن را برای پلتفرم آی او اس از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود برنامه پریسما برای پلتفرم آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*