تقاضا برای گوشی گلکسی اس 7 اج افزایش یافت

تقاضا برای گوشی گلکسی اس 7 اج افزایش یافت

همان‌طور که احتمالا باخبر هستید، شرکت سامسونگ فراخوانی دوم گوشی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) را رسما اعلام کرده است. گرچه بعضی از اپراتورها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی بزرگ پیش‌دستی کرده و از قبل، این گوشی را تعویض می‌کردند. حالا خبر رسیده که در طرح جایگزینی تقاضا برای گوشی گلکسی اس 7 اج افزایش یافته است.

سامسونگ فراخوانی دوم گوشی گلکسی نوت 7 را رسما اعلام کرده و تولید آن را متوقف ساخته است. هم اکنون کاربران می‌بایست گوشی گلکسی نوت 7 خود را از هر نوعی که باشد به نمایندگی‌های مجاز یا اپراتورهایی که از آنها خریداری کرده‌اند تحویل دهند. در این طرح دو گزینه پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. این که گوشی را تحویل داده و هزینه خود را دریافت نمایید و یا این که با ارائه نوت 7، یک گوشی دیگر از برند سامسونگ (یا یک گوشی تحت قرارداد با اپراتورها در صورتی خریداری از آنها) را دریافت نمایید.

از طرفی جالب است بدانید که در صورت ارائه گوشی، 25 دلار جایزه از سوی سامسونگ دریافت خواهید کرد. از طرفی اگر به برند سامسونگ وفادار مانده و یک گوشی دیگر مانند گلکسی اس 7 یا اس 7 اج را انتخاب کنید، ارزش این جایزه به 100 دلار افزایش خواهد یافت.

تقاضا برای گوشی گلکسی اس 7 اج افزایش یافته است

بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده از سوی تحلیل‌گران باتجربه و معتبر، بسیاری از صاحبان گلکسی نوت 7 در طرح جایگزینی، از این برند کره ای کوچ خواهند کرد. اما جالب است بدانید که آمارهای واقعی چیز دیگری را نشان می‌دهند. در حقیقت بیشتر کاربران گلکسی نوت 7 به این برند وفادار مانده و دوباره یک گوشی هوشمند دیگر از این کمپانی بزرگ و مشهور را انتخاب کرده‌اند.

از آن جایی که حرفه‌ای و سطح بالاترین گوشی پس از نوت 7، سری گلکسی اس 7 بودند و نسخه اج این سری شباهت بسیار زیادی به آن فبلت داشت، هم اکنون تقاضا برای گوشی گلکسی اس 7 اج بالا گرفته و سامسونگ نیز در حال تولید بیشتر این نسخه است. در واقع بر اساس گزارشات منتشر شده بیشتر کاربرانی که گلکسی نوت 7 خود را تحویل داده‌اند (نزدیک به 90 درصد) به صورت رایگان گوشی گلکسی اس 7 اج را دریافت کردند. این موضوع رسما از سوی فروشگاه‌های خرد‌هفروشی تایوان تایید شده است. گرچه هنوز اطلاعات و آمارهای مربوط به کشورهای دیگر همچون ایالات متحده منتشر نشده است.

از طرفی خبر رسیده است که شرکت سامسونگ نیز به طور جدی در حال تولید بیشتر گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج است. زیرا انبار بسیاری از اپراتورهای مخابراتی تحت قرارداد و فروشگاه‌های خرده‌فروشی خالی شده و حالا نیاز به این دو نسخه احساس می‌شود.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که در تایوان هر کاربری که گوشی گلکسی نوت 7 را خریداری کرده باشد، می‌تواند به فروشگاه‌های تحت قرارداد یا اپراتورهای این کشور مراجعه کرده و به طور رایگان گوشی نوت 7 خود را تعویض کرده یا هزینه اولیه خود را دریافت نماید. البته در این کشور کاربرانی که گوشی گلکسی اس 7 اج یا گلکسی نوت 5 را انتخاب کنند، 95 دلار جایزه خواهند گرفت.

همان‌طور که می‌دانید گلکسی نوت 7 گران‌تر از دیگر گوشی‌های هوشمند این شرکت بود. البته کاربران نمی‌بایست در این حیطه نگرانی خاصی داشته باشند زیرا سامسونگ قول داده است در صورت تعویض گوشی، اختلاف قیمتی آن را نیز بپردازد. در صورت تعویض نوت 7 با گوشی گلکسی اس 7 اج، 125 تا 155 دلار و با گوشی گلکسی نوت 5 مبلغی بین 125 تا 220 دلار دریافت خواهید کرد.

به نظر شما آیا طرح‌های سامسونگ به منظور تعویض گلکسی نوت 7 و ماندنی شدن کاربران کارایی خواهند داشت؟ آیا تقاضا برای گوشی گلکسی اس 7 اج و نوت 5 باز هم افزایش خواهد یافت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یکی بیاد جواب منو بده که چرا دوربین اس سون انقدر ضعیفه
    با ال جی جی فور و گلکسی نوت 4 و سامسونگ سرس A5 و گلکسی اس سیکس مقایسه کردم از همه ضعیتر بود

    • اصن ننیفهمم شما چیمیگین الان اس۷ اج بهترین دوربین رو داره اونوقت میکین ضعیف .من میخواستم دوربین عکاسی حرفه ای بخرم ولی اس۷ اج خریدم دیگه دوربینو ول کردم . باید بگم من روزی بیش از ۵۰ تا عکس میگیرم و فقط دوربین و صفه نمایش گوشی برام مهم بود برا همین اس۷ اج گرفتم

    • عزیزم ظاهرا بعضی ازاعضای گجت نیوز..بازم میگم بعضی شون آرشون میاد جواب کاربرارو بدن…البته ازحق نگذریم چندتا باحال توشون داریم که احترام میزارن به کاربرا

      • تندیس عزیز ، الان ما چه جوابی باید به ایشون بدیم ؟ ایشون داره میگه چرا دوربین اس 7 ضعیفه ؟!
        خب این نظر ایشونه چون دوربین این گوشی به تایید بسیاری از کارشناسان ، یکی از بهترین ها در میان پرچمداران فعلی بازار هست.
        در واقع پرسش ایشون پاسخی نداره

        • منم با تظر شما موافقم
          دیگه کسی که میگه دوربین گلکسی اس۷ ضعیفه باید بهش شک کرد . بهترین دوربین گوشی های هوشمند حتی از دوربین دوگانه ی ایفون ۷ پلاس بههتر ماله اس۷ اج میباشد

  2. نویسنده عزیز مرسی ازشماوتیم گجت نیوز…لطفا اخبارگلکسی آ8 2016روهم پوشش بدید چون ظاهرا بزودی میخواد واردبازار ایران بشه…سپاس ازشما