نسخه واقعیت مجازی بازی GTA

تماشا کنید: آیا واقعا آماده انجام نسخه واقعیت مجازی بازی GTA هستید؟

با پیشرفت تکنولوژی و ارزان‌تر شدن سخت افزارهای مختلف، شاید قدم بعدی برای بسیاری از بازی‌سازان، عرضه عناوین مختلف با پشتیبانی از سیستم واقعیت مجازی باشد. پیش‌تر و با عرضه نسخه واقعیت مجازی بازی بتمن آرکهام، تجربه‌ی بسیار خوبی از آنچه که یک بازی بزرگ در چنین فضایی می‌تواند باشد برای کاربران رقم خورد. به دنبال همین موضوع، بسیاری از کاربران دوست دارند عناوین محبوب آنها با پشتیبانی از این سیستم روانه بازار شود که یکی از آنها، نسخه واقعیت مجازی بازی GTA است. اما آیا واقعا آمادگی انجام آن و دیدن شخصیت Trevor به صورت واقعی را دارید؟

تصور می‌کنید نسخه واقعیت مجازی بازی GTA تا چه اندازه می‌تواند جذاب باشد؟

البته با ارزان‌تر شدن هدست‌های واقعیت مجازی و آسان‌تر شدن خرید آنها، بسیاری از افراد دوست دارند که بازی های محبوب آنها با پشتیبانی از سیستم واقعیت مجازی وارد بازار شود، اما احتمالا تا کنون کسی نسخه واقعیت مجازی بازی GTA را با شخصیتی همچون Trevor و کله‌شقی‌های او در نظر نگرفته باشد!

در یکی از جدیدترین ویدئوهایی که کانال “Corridor” در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر کرده، سعی شده تا دنیای بازی GTA 5 به شکلی “بسیار واقعی” پیش روی کاربران قرار بگیرد. شاید در این ویدئو، هدستی اسرار آمیز مد نظر سازندگان بوده و همین موضوع باعث شده تا شخصیت Trevor واقعی‌تر از آن چیزی که تصور کنید، به برسد:

شاید بهتر باشد که نسخه واقعیت مجازی برخی از بازی‌ها هرگز تولید نشوند، نظر شما چیست؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. im ready to fuck youre ready to fuck too خخخخخخخخخخخخ

  2. خیلی جالب بود ممنون