نسخه طلایی گلکسی تب پرو اس

نسخه طلایی گلکسی تب پرو اس توسط سامسونگ عرضه شد

کمپانی سامسونگ به تازگی نسخه طلایی گلکسی تب پرو اس (Galaxy TabPro S Gold Edition) را عرضه کرد. غول گوشی‌ساز کره‌ای قصد دارد تا با به روزرسانی برخی از محصولات خود، کمی از حال و هوای مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 خود خارج شود.

سامسونگ گلکسی TabPro S را به خاطر دارید؟ این تبلت برخلاف بسیاری از دستگاه‌های برند گلکسی که بر پایه سیستم عامل اندروید طراحی شده‌اند، از سیستم عامل ویندوز 10 قدرت می‌گیرد. تبلت گلکسی تب پرو اس در نمایشگاه CES امسال که در ماه ژانویه برگزار شد، رونمایی گردید. در حال حاضر چند ماهی است که این دستگاه در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد، اما گویا غول تکنولوژی کره‌ای تصمیم گرفته تا قدری آن را به روز کند. البته این کار با پوشاندن یک کت جدید رنگی و همچنین ارتقا برخی از مشخصات فنی آن انجام خواهد شد.

نسخه طلایی گلکسی تب پرو اس به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است

این دستگاه جدید، نسخه طلایی تبلت گلکسی تب پرو S نامیده می‌شود – مسلما می‌توانید به راحتی حدس بزنید که رنگ آن چه خواهد بود – این مدل جدید به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD مجهز شده است.

دیگر مشخصات تغییری نکرده است. در پنل جلویی آن همان صفحه نمایش 12 اینچی سوپر آمو ‌ال‌ای‌دی با رزولوشن 1440 در 2160 پیکسل دیده شده و قدرت آن نیز از یک پردازنده اینتل Core M3 با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز تامین می‌شود.

بخش ثبت تصاویر این دستگاه با یک جفت دوربین 5 مگاپیکسلی تکمیل می‌شود؛ البته دوربین دوگانه‌ای در کار نخواهد بود. یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی جای گرفته و برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر در جلو دیده می‌شود. وای فای، بلوتوث و پورت یو اس بی نوع C نیز همچنان به عنوان گزینه‌های اتصال وجود دارد. نسخه طلایی گلکسی تب پرو اس از یک باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه خود را فراهم خواهد کرد. گفته می‌شود که کاربر قادر است تا با وجود این باتری، امتیاز 10 ساعت پخش ویدئویی مستمر را در اختیار داشته باشد.

نسخه طلایی گلکسی تب پرو اس با برچسب 999.99 دلار قیمت گذاری شده است و این در حالی‌ست که مدل‌های قدیمی‌تر آن که به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، با قیمت 799.99 دلار معامله می‌شوند. نسخه طلایی رنگ این تبلت هم اکنون در فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ و همچنین بست بای (Best Buy) در دسترس است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*