سامسونگ گلکسی سی 9

گلکسی سی 9 مجوز تنا را دریافت کرد + مشخصات

پس از انتشار تصاویر و شایعات مختلفی در خصوص گوشی هوشمند گلکسی سی 9 سامسونگ (Samsung Galaxy C9)، صبح امروز این محصول موفق شد با دریافت مجوز تنا خودش را برای مراسم معرفی آماده کند. این هندست از یک صفحه 6 اینچی فول اچ دی سوپر آمولد، تراشه اسنپدراگون 652 و یک رم قدرتمند 6 گیگابایتی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ بدون هیچگونه اتلاف وقتی در حال گسترش دیوایس های خانواده C خود است. خانواده‌ای که در ابتدا با دو محصول گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7 به یک شاخه منحصر به فرد مخصوص خریداران چینی سامسونگ تبدیل شد و با گذشت زمان خیلی عجیب و غریب به رقیب اصلی سری A گوشی های سامسونگ تبدیل شد.

در حال حاضر سامسونگ به دنبال عرضه مدل رده بالای این خانواده به نام گلکسی سی 9 است. تا پیش از این شاهد ورود این محصول به هندوستان برای انجام آزمایش‌های مختلفی بودیم. البته در وبسایت گیک بنچ نیز این محصول با بنچمارکی مناسب خودنمایی کرد. به همین خاطر انتظار ما از سخت افزار این گوشی هوشمند میان رده رو به بالای برند سامسونگ بالا رفت.

همانطور که به نظر می‌رسد ما باید این گوشی را با نسل‌های گذشته خود یعنی گلکسی سی 5 و سی 7 مقایسه کنیم. امروز گلکسی سی 9 (Samsung Galaxy C9) با شماره مدل SM-C9000 توقف کوتاهی را در وبسایت تنا داشت که در میان مشخصات سخت افزاری، تصاویری نیز از این محصول منتشر شد تا بخش بصری این گوشی نیز تایید شود.

همه چیز از نظر سخت افزاری مطابق انتظار است و هیچ چیز شگفت انگیزی در این بین وجود ندارد. به نقل از جدول مشخصات انتشار یافته در تنا، گلکسی سی 9 سامسونگ با جثه‌ای بزرگ‌تر نسبت به گوشی سی 7 از یک صفحه 6 اینچی فول اچ دی با پنل سوپر آمولد بهره می‌برد. این نکته مهم است که چندی پیش وبسایت واردات صادرات هندی Zauba به یک مدل 5.7 اینچی از این گوشی اشاره کرده بود. حال با توجه به وبسایت تنا ما باید تایید کنیم که این گوشی 6 اینچی خواهد بود.

گلکسی سی 9 سامسونگ؛ ترکیبی از زیبایی و قدرت

تنها همچنین به سایر مشخصات گلکسی سی 9 (Samsung Galaxy C9) نیز اشاره کرده است که البته اکثر آن‌ها به لطف بنچمارک های منتشر شده لو رفته بود. این هندست از یک تراشه اسنپدراگون 652 همراه با 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که حافظه داخلی این  گوشی 64 گیگابایت بوده و به گفته‌ی تنا شما می‌توانید به لطف یک اسلات میکرو اس دی آن را افزایش هم دهید.  دوربین آنطور که در این وبسایت نوشته از سنسور 16 مگاپیکسلی همراه با فلش ال ای دی بهره می‌گیرد. اگر چه همانطور که پیش از این می‌دانستیم یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز برای عاشقان سلفی بر روی پنل جلویی به چشم می‌خورد. علاوه بر این باید به پشتیبانی از سیم کارت های 4G، اسکنر اثر انگشت زیر کلید هوم و البته یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌متر اشاره کرد.

در انتها باید به ابعاد 162.9 در 80.7، ضخامت بسیار ناچیز 6.9 میلی‌متری و وزن 185 گرمی گوشی هوشمند گلکسی سی 9 سامسونگ اشاره کرد. این محصول احتمالا ماه آینده میلادی رسما معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت پرچمدار و مشخصات میان رده