مشوق های جبرانی سامسونگ

مشوق های جبرانی سامسونگ برا گلکسی اس 7 شامل خریداران Gear VR نمی شود

پس از تمامی ماجراهای غم انگیزی که سامسونگ به خاطر گلکسی نوت 7 پشت سر گذاشت، هم اکنون این شرکت اعلام کرده است که مشوقهای جبرانی مختلفی را به منظور جبران خسارت به خریداران این تلفن همراه ارائه می دهد. اما مشوق های جبرانی سامسونگ فقط شامل خریداران گلکسی نوت 7 می شود.

مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریداری کرده اند می توانند گوشی خود را با مدل دیگر از گوشی های هوشمند سامسونگ تعویض کنند و یا اینکه پولی که بابت خرید پرچمدار سامسونگ هزینه کرده بودند را پس بگیرند.

البته لازم به یاد آوریست که این شرکت آنقدرها هم سخاوتمند نیست که این امتیازات را به خریداران هدست واقعیت مجازی Gear VR نیز اختصاص دهد. به نظر می رسد علت طفره رفتن سامسونگ از دادن چنین امتیازی به خریداران Gear VR آن باشد که این هدست واقعیت مجازی با دیگر دیوایس های سامسونگ همخوانی دارد و این همان پاسخی بود که سامسونگ به یکی از خریداران Gear VR داده بوده که قصد داشت پول خود را از این شرکت پس بگیرد.

آیا مشوق های جبرانی سامسونگ باید  شامل خریداران Gear VR نیز باشد؟ 

قبلا مشتری یاد شده پس از سفارش گلکسی نوت 7، مستقیما برای خرید  Gear VR  به شرکت سامسونگ سفارش داده بود. پس از بروز مشکلات گلکسی نوت 7، این مشتری در برنامه جایگزینی نسخه امن دستگاه شرکت می کند تا بتواند یک دستگاه گلکسی نوت 7 امن را جایگزین نسخه قبلی کند.

حال که تولید گلکسی نوت 7 متوقف شده است و شرکت اوکولوس نیز حمایت خود را از سامسونگ متوقف کرده است به نظر می رسد دیگر این هدست هیچ استفاده ای برای مشتریان ندارد، اما با این وجود سامسونگ قصد ندارد خسارت مشتریان را به آنها باز گرداند، با این وجود این مشتری می گوید دیگر علاقه ای به خرید دیوایس های سامسونگ ندارد و لذا این هدست کاملا بی مصرف می ماند.

به نظر می رسد انتظار از سامسونگ برای باز پرداخت خسارت همزمان دو محصول انتظار زیادی باشد؛ نظر شما چیست؟ به نظر شما با وجود آنکه محصول Gear VR به صورت مجزا عرضه شده است، سامسونگ بازهم می بایست در کنار جبران خسارت گلکسی نوت 7 به جبران خسارت Gear VR برای مشتریان هم بپردازد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*