توقف فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ

معاون وزیر دارایی کره جنوبی: توقف فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ تاثیری بر اقتصاد این کشور ندارد

معاون وزیر دارایی کشور کره جنوبی اعلام کرده است که توقف فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ مانع رشد اقتصادی این کشور نخواهد شد و با وجود اعتصابات صورت گرفته در شرکت هیوندای موتور و حواشی به وجود آمده برای سامسونگ، کره جنوبی به اهداف اقتصادی خود دست پیدا می‌کند.

لی چان هو، معاون وزیر دارایی کره جنوبی در کنفرانسی که در روز دوشنبه برگزار شد تاکید کرد که توقف فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ و اعتصاب‌های اخیر در شرکت هیوندای موتور به رشد اقتصادی این کشور آسیبی نمی‌رساند و کره جنوبی همچنان قصد دارد که به نرخ رشد اقتصادی مورد انتظار خود دست پیدا کند.

البته لی چان هو بیان کرد که ممکن است مشکلات اخیر سامسونگ به دلیل انفجار گلکسی نوت 7 و فراخوانی دیوایس های فروخته شده، بر اقتصاد این کشور در نیمه دوم سال تاثیر منفی بگذارد.

توقف فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ 5.8 میلیارد دلار ضرر به این کمپانی رسانده است

در ماه اخیر، سامسونگ 2.5 میلیون از گوشی های گلکسی نوت 7 فروخته شده را فرا خواند. این گوشی ها به دلیل داشتن باتری های معیوب آتش می‌گرفتند و حتی تعویض گوشی های معیوب نیز کارساز نشد. در گوشی های تعویض شده نیز مشکلات مشابه به وجود آمد و در نهایت این کمپانی مجبور شد که فروش این مدل پرچم‌دار را متوقف کند. مسئولین کمپانی سامسونگ اظهار داشتند که این مشکلات برای سامسونگ ضرر 5.8 میلیارد دلاری را در پی داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*