یک گوشی گمنام هواوی تاییدیه تنا را دریافت کرد

شب گذشته مشخصات یک گوشی میان‌رده هواوی در وبسایت تنا قرار گرفت که نشان از دریافت مجوز تولید انبوه توسط این سازمان دارد. محصول جدید هواوی که با مدل نامبر DIG-AL00 نمایان شده احتمالا با نام Huawei Enjoy 6 عرضه خواهد شد. از مشخصات گوشی جدید سومین تولیدکننده بزرگ موبایل جهان باید به یک صفحه 5 اینچی اچ دی، رم 3 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز اشاره کرد.

طرفداران کمپانی چینی هواوی مشتاقانه در انتظار رونمایی از فبلت میت 9 هستند اما به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه‌های دیگری را نیز در سر می‌پروراند، چرا که شب گذشته یک گوشی گمنام با این برند موفق به دریافت تاییدیه تنا شد. هرچند که انتظار می‌رود میت 9 قدرتمندترین محصول شرکت هواوی تا به اینجای راه باشد، اما مشخصات سخت افزاری این محصول تازه مجوز گرفته از میان‌رده فراتر نخواهد رفت.

نام احتمالی گوشی میان رده جدید هواوی Enjoy 6 خواهد بود

این دیوایس که با مدل نامبر DIG-AL00 در وبسایت تنا نیز قرار گرفته، احتمالا دارای نام Enjoy 6 یا 6S خواهد بود. به نقل از تنا گوشی جدید هواوی از یک صفحه نمایش IPS ال سی دی 5 اینچی با وضوح اچ دی، پردازنده 8 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. در اینجا همچنین یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز موجود است که به لطف کارت میکرو اس دی می‌توانید آن را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

این هندست چینی به احتمال زیاد از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر آن یک باتری 2920 میلی‌آمپری نیز با توجه به سخت افزار کم‌مصرفِ زیر قاب این دیوایس، انتظارها را از عمر باتری DIG-AL00 بالا می‌برد. هرچند که هیچ صحبتی در خصوص زمان رونمایی از این گوشی میان‌رده به میان نیامده، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ماه دسامبر با آن از نزدیک ملاقات کنیم.

با توجه به این که دریافت تاییدیه تنا یکی از آخرین مراحل پیش از رونمایی محصولات موبایلی است، به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد در کنار فبلت هواوی میت 9 در تاریخ سوم نوامبر (13 آبان)، از گوشی میان رده DIG-AL00 نیز پرده برداری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*