هواوی آنر 6 ایکس

هواوی آنر 6 ایکس رسما معرفی شد: دوربین دوگانه در کنار سنسور اثر انگشت

ماه گذشته بود که اولین اطلاعات از گوشی هوشمند هواوی آنر 6 ایکس (Huawei Honor 6X) در اختیار کاربران گجت نیوز قرار گرفت و پس از لو رفتن مشخصات فنی آن، حالا شاهد رونمایی رسمی این محصول میان رده اما قدرتمند هستیم. به نظر می‌رسد شرکت هواوی همچون زد تی ای، توجه ویژه‌ای به بازار گوشی های میان رده بازار دارد.

گوشی میان رده هواوی آنر 6 ایکس با سخت افزاری قدرتمند و دوربین دوگانه از راه رسید

بر اساس اطلاعات رسمی، هواوی آنر 6 ایکس به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080×1920، تراشه Kirin 655 و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده و می‌تواند رقیبی جدی برای گوشی نوبیا زد 11 مینی اس باشد. همچنین سازندگان قصد دارند هواوی آنر 6 ایکس را در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار کنند که البته امکان افزایش ظرفیت آن تا 128 گیگابایت نیز وجود دارد. به واسطه وجود درگاه هیبریدی در این گوشی نیز کاربران می‌توانند از دو سیم کارت به صورت همزمان استفاده کنند.

اما شاید وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی هواوی آنر 6 ایکس پیش از هر مورد دیگری توجه کاربران را به خود جلب کند. مهندسین با تعبیه دو دوربین 12 و 2 مگاپیکسلی با لنزهای 6P و اندازه 1.25 میکرومتر و با پشتیبانی از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) تلاش کرده‌اند تا کیفیت عکاسی در محصول جدید خود را تا حد ممکن، اقزایش دهند. علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند لحظات شیرین خود را با دوربین 8 مگاپیکلی این گوشی ثبت کنند. از دیگر مشخصات فنی هواوی آنر 6 ایکس نیز می‌توانیم به وجود اندروید 6.0 مارشملو، رابط کاربری Emotion UI 4.1، نسل چهارم شبکه 4G-LTE، بلوتوث نسخه 4.1 و باتری 3340 میلی آمپر ساعتی اشاره داشته باشیم.

هواوی آنر 6 ایکس

هواوی آنر 6 ایکس با 162 گرم وزن و 8.2 میلی‌متر ضخامت، قرار است در رنگ‌های مختلفی همچون طلایی، نقره‌ای، خاکستری، آبی و رز گلد به دست مشتریان برسد. نسخه 32 گیگابایتی از آنر 6 ایکس با 3 گیگابایت حافظه رم، 148 دلار و نسخه 64 گیگابایتی از این گوشی با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، به ترتیب 193 و 238 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین فروش این گوشی از هفته آینده در کشور چین آغاز می‌شود.

هنوز مشخص نیست که هواوی آنر 6 ایکس وارد بازار کشورهایی همچون آمریکای شمالی خواهد شد یا نه اما از آنجایی که نسخه‌ای مخصوص از آنر 5 ایکس به بازار این کشور رسیده، احتمال عرضه آنر 6 ایکس در بازار ایالات متحده نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشی… این گوشی کی تو ایران میاد؟؟؟؟

  2. واقعا همه چیش خوبه امیدوارم تو ایران هم به موقع بیاد