گوشی هوشمند Enjoy 6s هواوی (Huawei Enjoy 6s)

گوشی هوشمند Enjoy 6s هواوی تاییدیه TENAA گرفت

اگرچه تولید گوشی های لوکس و گران قیمت به مراتب سود تمام شده بیشتری را برای تولید کننده این گونه محصولات به همراه دارد، با این حال بر کسی پوشیده نیست که هیچ یک از مدعیان این عرصه حاضر به عقب نشینی از بازار گوشی های میان رده نیستند. در همین حال روز گذشته اطلاعاتی توسط سازمان نظارت بر لوازم الکترونیکی چین موسوم به TENAA منتشر گردیده که نشان می‌دهد هوای مشغول توسعه گوشی هوشمند Enjoy 6s است.

همانطور که در جریان هستید، تقریبا حدود یک سال از زمان عرضه مدل 5s توسط هواوی به بازار می‌گذرد، از این رو شایعات جانشین این محصول اکنون رو افزایش است. در همین راستا ساعاتی پیش اطلاعاتی از مدلی با کد DIG-AL00 توسط TENAA منتشر گردید که برخی معتقدند مربوط به گوشی هوشمند Enjoy 6s هواوی است.

از آنجا که گوشی هوشمند Enjoy 6s هواوی یک میان رده بوده و از قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردار نیست، در ادامه صرفا به مرور مشخصات این محصول خواهیم پرداخت.

بر این اساس گوشی میان رده جدید شرکت هواوی دارای نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر 720p بوده و از یک تراشه هشت هسته ای با کلاک فرکانس 1.4 گیگاهرتز قدرت گرفته است. در سوی دیگر گوشی هوشمند Enjoy 6s دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگاپیکسلی  و باتری 2920 میلی‌آمپر ساعتی است.

از جمله به‌روز‌رسانی‌های 6s نسبت به نسل قبلی این محصول می‌توان به افزایش 1 گیگابایتی حافظه رم، افزایش حافظه ذخیره سازی داخلی، باتری قدرتمندتر و افزایش 100 مگاهرتزی فرکانس پردازنده مرکزی آن یاد کرد. از آنجا که تصاویر فوق نشان می‌دهند که این محصول در ظاهر تغییر محسوسی نسبت به نسل قبلی را تجربه نکرده، بعید به نظر می‌رسد که شرکت هواوی آن را به جز در چین، در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه نماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*