آیفون 7 جت بلک

کیفیت بد آیفون 7 جت بلک برای کاربرانش دردسر ساز شد؛ رسوایی اپل در راه است؟

روز گذشته یکی از کاربران آیفون 7 جت بلک شرکت اپل ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد با نصب یک قاب محافظ پشتی بر روی گوشی و سپس جداسازی آن، نوشته‌های چاپ شده بر روی قاب پشتی به کلی کنده شده و یا جا به جا می‌شوند. در حالی که اپل در ارتباط با این موضوع هیچ واکنشی را نشان نداده اما به نظر می‌رسد بی‌دقتی و عدم ارائه کیفیت بالای تولید از سوی کوپرتینویی‌ها موجب بروز چنین مشکلی شده است.

هرچند که iPhone 7 Jet Black یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای عاشقان آیفون های جدید کمپانی اپل خواهد بود؛ اما نکاتی در اینجا وجود دارد که شما قبل از خرید مدل ویژه جت بلک آیفون باید آن‌ها را بدانید. در حال حاضر اپل تایید کرده است که آیفون 7 جت بلک و البته نسخه فبلتی آن استعداد دریافت خش بر روی قاب خود را دارند و حتی تست‌های مختلف صورت گرفته نیز این قضیه را ثابت می‌کند. اما با توجه به مسئله‌ای که اخیرا مطرح شده این تنها مشکل آیفون های مدل جت بلک شرکت اپل نخواهد بود.

تعدادی از کاربران به تازگی متوجه قضیه‌ای جالب در خصوص آیفون 7 جت بلک شده‌اند که می‌تواند میزان فروش این محصول را به شدت به خطر بیندازد. این کاربران ادعا می‌کنند که نوشته‌های بخش پشتی این گوشی که شامل جمله‌های همیشگی همچون «آیفون» و «ساخت اپل در کالیفرنیا» بوده لغزان هستند و هر لحظه ممکن خواهد بود کنده شوند. به طور دقیق‌تر اگر شما از یک قاب محافظ شفاف برای قاب پشتی آیفون 7 جت بلک خود استفاده کنید، کلمات درج شده در قسمت پشتی می‌توانند تکان خورده و یا حتی از گوشی جدا شده و به قاب بچسبند!

ّآیفون 7 جت بلک

همانطور که شما در ویدیو زیر می‌توانید مشاهده کنید، فردی یک قاب شفاف را نصب کرده و سپس حذف آن موجب شده تا نوشته‌های چاپ شده بر روی قاب پشتی همراه با آن کنده شوند. هرچند به نظر نمی‌رسد که این مشکل مربوط محافظ استفاده شده باشد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که این مشکل در طول فرآیند تولید آیفون 7 جت بلک به وجود آمده و در واقع کیفیت بد آن باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.

در حال حاضر اپل هیچ واکنش رسمی را به این موضوع نداشته است. اگر شما هم یکی از خریداران آیفون های مدل جت بلک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا اطلاع ثانوی و پس از مشخص شدن تکلیف این خبر از محافظ پشتی برای گوشی خود (هرچند که به شدت مدل جت بلک مستعد خش گیری است) استفاده نکنید.