سامسونگ گلکسی سی 9 پرو

سامسونگ گلکسی سی 9 پرو معرفی شد: اولین گوشی سامسونگ با 6 گیگابایت حافظه رم

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون گوشی بالا رده جدید سامسونگ، سرانجام ساعاتی پیش سامسونگ گلکسی سی 9 پرو (Galaxy C9 Pro) به عنوان اولین گوشی ساخت این شرکت کره‌ای که به 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز گردیده در چین رونمایی کرد.

همان‌طور که در جریان هستید، سری C گوشی‌های سامسونگ، به صورت انحصاری در کشور چین عرضه می‌شوند، از این رو گلکسی سی 9 پرو (Galaxy C9 Pro) نیز صرفا در بازار این کشور و با قیمت 470 دلاری عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی سی 9 پرو

جدیدترین فبلت کره‌ای‌ها به نمایشگر 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی مجهز بوده و از تراشه اسنپدراگون 653 قدرت گرفته است. این تراشه دارای دو جفت چهارتایی هسته با معماری چینش  Cortex-A72 و Cortex-A53 و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 510 است. علی رغم آنکه سامسونگ گلکسی سی 9 پرو به 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز گردیده، با این حال تراشه آن یک میان رده محسوب می‌شود.

دوربین عقب این گوشی مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 است و یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری قرار است انرژی سخت افزار آن را تامین نماید. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند دوربین عقب آن، سنسوری 16 مگاپیکسلی دارد که می‌توان با استفاده از آن، تصاویر سلفی با کیفیتی گرفت و مکالمه تصویری با وضوح بالایی برقرار کرد.

سامسونگ گلکسی سی 9 پرو

در طراحی این محصول نیز از زبان طراحی سایز کهکشانی‌های سامسونگ پیروی شده، به طوری که اکنون با یک گوشی تمام فلزی شبیه به گوشی R9 Plus شرکت اوپو رو به رو هستیم که خطوط آنتن دهی در قاب پشتی آن به وضوح نمایان است.

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 پرو میتوان به 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، استفاده از پورت USB-C، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه ارتباطی (4G یا LTE)، اندروید مارشملو 6.0.1 و قابلیت NFC با پشتیبانی از سامسونگ پی (Samsung Pay) جهت پرداخت موبایلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*