اچ تی سی 10 evo

اچ تی سی 10 evo احتمالا نام جهانی گوشی HTC Bolt باشد

اگر اخبار قبلی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که شرکت تایوانی اچ تی سی (HTC) قرار است گوشی هوشمند معرفی نشده Bolt را با سخت افزاری قدرتمند روانه بازار کند. اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند اولین بار از طریق شبکه اجتماعی توییتر و از طریق Evan Blass در اختیار کاربران قرار گرفت. اما به نظر می‌رسد مدیران به جای استفاده از نام “Bolt” قصد عرضه محصول جدید خود با نام اچ تی سی 10 evo (یا HTC 10 evo) را دارند.

گوشی هوشمند HTC Bolt با نام اچ تی سی 10 evo عرضه می‌شود

البته نباید تصور کنید که اچ تی سی 10 evo (یا HTC Bolt) نمی‌تواند با محصولات دیگر بازار رقابت کند، بلکه اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود از قدرت بسیار بالای این گوشی خبر می‌داد. علاوه بر آن، تصاویر لو رفته از محصول جدید اچ تی سی، فقدان جک 3.5 میلی متری صدا را به تصویر می‌کشد. همچنین پیشتر شاهد دریافت گواهی FCC برای  HTC Bolt بودیم.

در مورد مشخصات فنی HTC Bolt (یا شاید اچ تی سی 10 evo)، می‌توانیم به صفحه نمایش 5.5 اینچی و 1080p یا 2K، تراشه اسنپ دراگون 810، دوربین پشتی 18 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کنیم.

با انتشار این خبر و در شرایطی که گواهی FCC نیز برای این گوشی هوشمند دریافت شده، نام محصول آینده اچ تی سی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ینی این گوشی ازاچ تی سی۱۰ هم بهتره؟