زمان عرضه گلکسی اس 8

احتمال تاخیر در زمان عرضه گلکسی اس 8 ؛ علت انفجار نوت 7 هنوز مشخص نشده است !

سامسونگ حدود 3 الی 4 سالی است که روال ثابتی را در عرضه پرچمداران خود دنبال می‌کند. همانطور که می‌دانید برترین گوشی‌های این کمپانی تحت سری S و همچنین Note تولید و مدل جدید سری S در ماه ژانویه (دی ماه) و با فرا رسیدن سال جدید میلادی و مدل جدید سری Note با رسیدن به نیمه‌های سال یعنی در حوالی ماه آگوست (شهریور ماه) ارائه می‌شوند. با نزدیک شدن به اواخر سال میلادی کم کم زمزمه‌های مدل جدید سری S به گوش می‌رسند، اما آیا با اتفاقات پیش آمده برای نوت 7 و مجهول ماندن علت انفجارآن، می‌توان زمان عرضه گلکسی اس 8 را مشخص کرد؟

وابستگی زمان عرضه گلکسی اس 8 به علت انفجار نوت 7

زمانی که اولین اخبار از انفجار نوت 7 منتشر شد، همانند روال همیشگی انگشت اتهام به سمت کاربر رفته و استفاده از شارژر غیرارجینال مسبب اتفاق عنوان شد اما با بالا رفتن آمار خرابی و انفجارهای بعدی، حدس شرکت به سمت محل قرارگیری نامناسب باتری در قسمت پشتی گوشی رفت. سامسونگ با قبول هزینه 740 میلیون دلاری برای جمع آوری 2.5 میلیون عرضه شده در بازار، تصمیم گرفت تا باتری را از شرکت دیگری تهیه کرده و سری جدید و رفع ایراد شده را در اختیار کاربران بگذارد، اما این کار نیز جوابگو نبود و گوشی‌های سری جدید نیز به دفعات منفجر شدند. در چنین شرایطی باید تا زمان عرضه گلکسی اس 8 منتظر ماند تا دید این مدل چگونه قرار است تا خرابکاری پیشین را جبران نماید.

کمپانی سازنده تلاش‌های فراوانی برای گلکسی نوت 7 انجام داد و خیال گرفتن پرچمداری کلی پلتفرم اندروید را در سر پرورش می‌داد. این گوشی حقیقتا لیاقت داشتن چنین مقامی را داشت، چون به جرات متفاوت‌ترین پرچمداری بود که سامسونگ طی چند سال گذشته معرفی می‌‎کرد. در هر صورت چاره‌ای جز توقف خط تولید این مدل برای تولیدکننده نماند و اکنون همگان منتظر اعلام زمان عرضه گلکسی اس 8 مانده‌اند. شرکت سازنده هنوز در پی یافتن دلیلی مشخص و قطعی برای اتفاق پیش آمده است و گفته که تا رسیدن به دلیل قطعی تحقیقات خود را متوقف نخواهد کرد.

رئیس بخش موبایل سامسونگ پیشتر نیز اعلام کرده بود که با توجه با تمرکز بالای این کمپانی بر روی خط تولید گوشی‌های هوشمند، به هر قیمتی ایراد پیش آمده را پیدا خواهند کرد، اما متاسفانه تاکنون تحقیقات بدون نتیجه مانده‌اند. در پی اتفاقات پیش آمده برای این شرکت، وال‌استریت ژورنال طی مقاله‌ای به بررسی سرگذشت سامسونگ از زمان عرضه نوت 7 تا کنون پرداخته و در ادامه سمت صحبت‌های خود را به سوی زمان عرضه گلکسی اس 8 برده است. از قرار معلوم گروه بی‌نام از متخصصان مسئول برای توسعه سامسونگ اس 8، به وال‌استریت ژورنال گزارش داده‌اند که مسئول اجرایی پروژه توسعه این مدل را برای 2 هفته به تعویق انداخته است. این تیم اکنون منتظر است تا نتیجه‌ای واضح و قابل اطمینان از مهندسانی که شبانه روز مشغول آنالیز گلکسی نوت 7 هستند را دریافت کند تا از داغ شدن شدید و در ادامه منفجر شدن سامسونگ اس 8 جلوگیری گردد.

اگر که تحقیقات همچنان بدون نتیجه باقی بمانند، بدون شک زمان عرضه گلکسی اس 8 با تاخیر نسبت به دیگر مدل‌های سری S مواجه خواهد شد. در هر صورت سازنده مجبور است تا برای از دست ندادن بازار گوشی‌های هوشمند و ماندن در بالای لیست برترین‌ها در این زمینه، کاربران در سرتاسر جهان را با ارائه دلیلی موجه قانع کند، وگرنه اعتماد به پرچمداران این شرکت از بین رفته و نمی‌توان امیدی برای بازگشت این شرکت به لیست پرفروش‌ترین ها داشت و آمار استقبال قابل توجهی برای سامسونگ اس 8 در نظر گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*