گوشی Vivo Y67 معرفی شد - پردازنده قدرتمند، دوربین سلفی با کیفیت

گوشی Vivo Y67 معرفی شد ؛ پردازنده 8 هسته‌ای، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

شرکت چینی ویوو (Vivo) گوشی Vivo Y67 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خود، یکی دیگر از گوشی های این شرکت است که بر روی عکاسی سلفی تمرکز کرده در حالی که دوربین اصلی آن، یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی است.

قیمت گوشی Vivo Y67 حدودا 265 دلار است

این گوشی علاوه بر دوربین‌های 16 و 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب، به یک پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای مدیاتک مدل MT6750 به همراه رم نسبتا سخاوتمندانه‌ی 4 گیگابایتی مجهز شده است. صفحه نمایش 5.5 اینچی گوشی Vivo Y67 نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون در مرز قلمرو فبلت ها قرار گرفته، هر چند پنل ال سی دی IPS آن با رزولوشن 720 پیکسل، چندان چنگی به دل نمی‌زند. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است اما با توجه به اسلات ترکیبی سیم‌کارت آن، کاربر می‌تواند با افزودن یک حافظه جانبی MicroSD تا 128 گیگابایت به فضای آن اضافه کند.

ویوو وای 67 (Vivo Y67) همچنین از شبکه LTE پشتیبانی کرده و با توجه به سخت افزار متوسط آن، وجود یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند گزینه نسبتا خوب و مناسبی برای کشش این سخت افزار به حساب بیاید. گوشی Vivo Y67 در زیر دکمه هوم خود به یک سنسور اثر انگشت مجهز است و در رنگ‌های بژ طلایی و صورتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اما در خصوص قیمت گوشی Vivo Y67 باید گفت که مسوولین این کمپانی چینی در هنگام معرفی، قیمت آن را 1798 یوآن چین اعلام کردند که تقریبا معادل 265 دلار آمریکا است. شاید قیمت این گوشی آنقدرها بالا نباشد، اما با مقایسه مشخصات آن با گوشی‌های شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) و می 5 اس پلاس (Xiaomi Mi 5s Plus) که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 821 بوده و قیمتی حول و حوش 300 دلار دارند، به نظر می‌رسد خرید گوشی Vivo Y67 با این قیمت، از نظر اقتصادی توجیهی نداشته باشد.

با دیدن تصاویر این گوشی در گالری زیر، می‌توانید نگاه نزدیک‌تری به آن داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*