نرم افزار Paint 3D

امکان خلق محتوای سه بعدی با دوربین تلفن همراه در نرم افزار Paint 3D

همانطور که جریان هستید از دقایقی پیش کنفرانس مایکروسافت به صورت رسمی در شهر نیویورک آغاز شده تا شاهد جدیدترین دستاوردهای این غول بزرگ نرم افزاری باشیم. حال در جدیدترین به‌روزرسانی مربوط به ویندوز 10 که با نام Windows 10 Creators Update شناخته می‌شود، مدیران با رونمایی از نرم افزار Paint 3D تمام تلاش خود را برای جلب نظر طراحان داشته‌اند.

امکان خلق محتوای سه بعدی در نرم افزار Paint 3D به کمک دوربین گوشی های هوشمند

البته پیشتر هم اطلاعاتی در مورد نرم افزار Paint 3D منتشر شده بود که نشان می‌داد مهندسین مایکروسافت به دنبال جلب توجه توسعه دهندگان حوزه واقعیت مجازی هستند، موضوعی که البته در کنفرانس امروز مایکروسافت خبری از آن نیست.

طبق گفته‌های مایکروسافت امکان خلق محتوای سه بعدی در نرم افزار Paint 3D وجود خواهد داشت. همچنین سازندگان با توسعه یک اپلیکیشن موبایلی، امکان اسکن محیط اطراف با دوربین معمولی گوشی های هوشمند و وارد کردن نسخه سه بعدی آن در این نرم افزار را فراهم کرده‌اند که می‌تواند برای طراحان و البته دیگر کاربران، بسیار جذاب باشد.

در پیش نمایشی که مدیران از نسخه موبایل این نرم افزار در گوشی هوشمند HP Elite X3 پیش روی کاربران قرار دادند، می‌توانیم از عرضه آن برای ویندوز 10 موبایل مطمئن باشیم. همچنین احتمال عرضه نرم افزار Paint 3D برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*