نحوه ساخت گلکسی اس 8

جدیدترین گفته‌های سامسونگ درباره پروژه ساخت گلکسی اس 8

سامسونگ در آخرین کنفرانس خود از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی شرکت برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه گلکسی نوت 7 صحبت کرد تا به این وسیله اطمینان دهد که در نحوه ساخت گلکسی اس 8 این مورد رعایت شده و از پدید آمدن اتفاق مشابه در پروژه جدید شدیدا جلوگیری خواهد شد. سامسونگ به سهامداران خود اطمینان داده که شرکت با وارد همکاری شدن با رگولاتورها و جمعی از متخصصان مستقل درصدد است تا ابعاد مختلف گوشی ایراددار را مورد بررسی قرار دهد. در این بررسی قرار است تا تمامی قسمت‌های سخت افزاری نوت 7 ، نرم افزار به کار رفته در آن و همچنین ریز به ریز فرایند تولید و ساخت گوشی مورد آزمایش مجدد قرار بگیرند تا با کشف دقیق علت انفجار نوت 7 ، از پدید آمدن مجدد آن در پرچمداران آتی شرکت جلوگیری شود.

نحوه ساخت گلکسی اس 8 از زبان نایب رئیس بخش موبایل

در جریان یک کنفرانس برگزار شده در روز پنجشنبه با حضور جمعی از تحلیگران، نایب رئیس بخش موبایل سامسونگ، لی کیونگ-تائه (Lee Kyeong-tae) نحوه ساخت گلکسی اس 8 را فاش کرده و عنوان نمود که مدل جدید سری S سامسونگ و پرچمدار آتی گوشی‌های هوشمند این شرکت، دارای طراحی یک‌دست بوده و علاوه بر بهبود قابل توجه دوربین(های) گوشی، شاهد پیشرفت‌های زیادی در سرویس‌‌های هوش مصنوعی آن خواهیم بود. پیاده‌سازی این سرویس به احتمال زیاد ارتباط مستقیمی با مالکیت جدید سامسونگ بر آزمایشگاه‌های شرکت Viv خواهد داشت، شرکتی که بنیان‌گذران آن Siri را ابداع کرده و این دستیار مجازی قدرتمند را به گوشی‌های آیفون تقدیم کردند. گفتنی است لی کیونگ-تائه از نظر دادن درباره این‌ که آیا تکنولوژی آزمایشگاه‌های Viv در نحوه ساخت گلکسی اس 8 وارد خواهد شد یا خیر، خودداری کرد.

بد نیست بدانید که پرچمدار کنونی شرکت یعنی گلکسی اس 7 سود خوبی را برای شرکت به ارمغان آورده و رفته رفته در حال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین گوشی است که سامسونگ تاکنون ساخته است. باید در نظر داشت که منفجر شدن تعداد زیاد گلکسی نوت 7 و حتی تعداد انگشت شماری گلکسی اس 7، چهره سامسونگ را در بازارهای جهانی تخریب کرد، اما اگر چنین اتفاقی پیش نمی‌آمد، می‌توان با در نظر گرفتن گوشی قدرتمند اما بدشانس جدید سری نوت و تقسیم میزان فروش میان دو مدل دارای شماره 7 ، کسب سود بسیار بالایی را برای سامسونگ حدس زد.

سامسونگ باید همچنان مانوردهی بر روی گلکسی S7 را ادامه دهد، چون علاوه بر بهبود روز‌افزون وضعیت فروش این دستگاه، چاره‌ای جز جسته و گریخته سر کردن با انتظار بازار از خود، حداقل تا 3 الی 4 ماه دیگر و فرا رسیدن زمان قطعی شدن نحوه ساخت گلکسی اس 8 ندارد. نباید فراموش کرد که چند ماهی از زمان معرفی آخرین پرچمدار این شرکت می‌گذرد، در حالی که شرکت‌های رقیب همچون اپل و گوگل با معرفی محصولات تازه نفس خود قصد جلب توجه بازار به سمت خود را دارند، پس بهتر است که سامسونگ هرچه سریعتر نحوه ساخت گلکسی اس 8 را از طرح به اجرا دربیاورد. بد نیست بدانید که سامسونگ اعلام کرده با وجود زمان‌بر بودن اجرای تحقیقات بر روی نوت 7، به محض کسب نتیجه دقیق و قابل اطمینان، شرکت به طور عمومی نتایج را منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سال 2016 که قطعا الجی وی20 برترین گوشی شناخته میشه تا ببینیم سال 2017 چی میشه

  2. تو اس6 هم از این حدفا زد،و در آخر z3 و آیفون6 رو با هم مخلوط و اس6 رو ساخت،اما سامسونگ عجب رویی داره انگار نه انگار

  3. عاشقتم سامسونگ منتظر note 8 می مونم جون مادرت سنگ تموم بذار روی این گوشیت ببینیم چه میکنی