باتری هواوی میت 9

تیزر جدید هواوی میت 9 قدرت بالای باتری آن را به رخ می‌کشد

همین چند روز پیش بود که هواوی با نشان دادن یک پوستر، قدرت بالای دوربین هواوی میت 9 را نشان داد. امروز نیز این کمپانی چینی تیزری تبلیغاتی را در وب‌سایت خود منتشر کرد که پس از دیدن این ویدیو، حالا دیگر مطمئن هستیم این شرکت برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای باتری هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) دارد.

در ابتدای این ویدیو، آیکون باتری یک گوشی هوشمند نشان داده می‌شود که به رنگ قرمز درآمده و نشان دهنده‌ی کم بودن شارژ آن است. در پایین این آیکون نیز سوالی از بیننده پرسیده می‌شود: «آیا شما هم از این وضعیت بیزارید؟»

پس از آن، چند کاربر نظرات خود را در خصوص وضعیت باتری گوشی هوشمندشان بیان می‌کنند. یکی از این کاربران می‌پرسد:

چه حالی به شما دست می‌دهد وقتی شارژ گوشی هوشمند در مدت کوتاهی از 40% به 21% می‌رسد و ناگهان خاموش می‌شود؟

یک کاربر دیگر می‌گوید زمانی که باتری گوشی هوشمندش درحال تمام شدن است، او نیز از دسترس خارج خواهد شد. دیگری نیز از طولانی بودن زمان شارژ باتری گوشی خود گله‌مند است.

باتری هواوی میت 9 مجهز به تکنولوژی شارژ سریع خواهد شد

در چند سال گذشته، شاهد آن هستیم که سازندگان گوشی های هوشمند، باتری محصولات خود را به تکنولوژی شارژ سریع مجهز کرده‌اند که این امر باعث می‌شود در کمترین زمان ممکن، درصد بالایی از باتری گوشی پر شود. برخی از قابلیت‌های جدید نیز با بستن برنامه‌هایی که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، عمر باتری را افزایش می‌دهند. اما با انفجار چند دستگاه گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) که گفته می‌شود به دلیل نقص فنی باتری آن اتفاق افتاده است، بیشتر کاربران نگران شارژ کردن باتری گوشی خود به طور کامل بودند. آنها می‌ترسیدند این کار باعث گرم شدن بیش از حد باتری و انفجار آن شود.

در هر حال، هواوی با نشان دادن این تیزر تبلیغاتی جدید، سعی دارد به کاربر این اطمینان را بدهد که باتری هواوی میت 9 بدون هیچ مشکلی وظیفه‌اش را انجام خواهد داد. در واقع هواوی به کاربران می‌گوید باتری هواوی میت 9 به سرعت خالی نمی‌شود و زمان شارژ آن نیز کوتاه است.

انتظار می‌روید هواوی در تاریخ 3 نوامبر (13 آبان) از این فبلت رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فک کنم بهترین گوشی 2016 باشه اگه رو دست شیائومی می میکس بزنه

  2. این گوشی همه فن حریفه.منتظرشم شدیددددددد