استفاده از آيفون در عمق 40 متري زير آب با قاب محافظ iGills

شايد از هر قواصي سوال کنيد بهترين تلفن همراه کدام است در جواب بگويد هرکدام که زير آب هم کار کند!با اين مقدمه قصد داريم به معرفي يک قاب جديد براي آيفون بپردازيم که روياي استفاده از تلفن همراه زير آب را محقق کرده است پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

iGills  نام قاب گوشی جدیدی است که برای آیفون طراحی شده و به آیفون داران امکان استفاده از تلفن همراه را در عمق 40 متری زیر آب می دهد.
با خرید آن نه تنها یک کیس پلی کربنات شفاف دارید بلکه میتوانید از دوربین تلفن هم به راحتی استفاده کنید. این کیس به یک سنسور حرارتی نیز مجهز است و از آنجایی که شما به صفحه لمسی آیفون دسترسی ندارید، iGills دارای مجموعه ای از دکمه ها است که میتواند در استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن به کار رود.

در واقع این جلد ضدآب موبایل دارای سنسورهایی برای اندازه گیری عمق آب، زمان قرار داشتن شما در آب و سیستم محاسبه سطح نیتروژن برای بازگشت امن به سطح آب است و زمان سنج آن نیز برای محاسبه میزان اکسیژن باقی مانده به کار میرود. این قاب ضد آب با قیمت ۳۳۰ دلار به فروش می رسد و شرکت سازنده می گوید علاقمندان غواصی با خرید این گجت از خرید تجهیزات ۱۰۰۰ دلاری برای غواصی بی نیاز می شوند.


منبع : igills

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*