موبایل تاشو سامسونگ

موبایل تاشو سامسونگ این بار با رنگ رزگلد در تصاویر دیده شد

به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی از موبایل تاشو سامسونگ با کدنام SM-W2017 باقی نمانده است. گوشی جدید سامسونگ که چند وقتیست اخبار و شایعات زیادی را به دور خود می‌بیند، شب گذشته در رنگی جدید و این بار در جامه رزگلد به قاب دوربین چشمک زد تا زوایای تازه‌ای از طراحی این پرچمدار تاشو سامسونگ را دیده باشیم.

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برای فرار از اشباع بازار، به دنبال عرضه محصولاتی متفاوت از سایر رقبا هستند و این رقابت را می‌توان به‌وضوح در محصولات ارائه شده توسط آنها مشاهده کرد. ال جی در کنگره جهانی موبایل اوایل سال جاری میلادی با رونمایی از یک گوشی ماژولار، تلاش کرد نوآوری را با نام خود به ارمغان آورد. این محصول که ال جی جی 5 نام دارد، جوایز متعددی را هم از این نمایشگاه کسب کرد؛ اما زمانی که وارد بازار شد، با صحنه متفاوتی روبه‌رو گردید و نتوانست آن طور که باید به دل مصرف کنندگان بنشیند.

در سمتی دیگر اپل، تکنولوژی لمس سه بعدی را با سری 6 اس گوشی های آیفون خود در اختیار مصرف کنندگان قرار داد و روز به روز نیز به امکانات و قابلیت‌های آن می‌افزاید. علاوه بر آن موتورولا گوشی موتو زد را با ماژول‌هایی به مراتب کاربردی‌تر از پرچمدار ال جی، سامسونگ با عرضه گوشی قدرتمندی همچون گلکسی اس 7 و هواوی با یک گوشی دو دوربینه به نام پی 9 هر کدام به نوبه خود تلاش کردند تا متمایز از رقبا عمل کنند.

در این بین سامسونگ قصد دارد تا با رویکردی متفاوت‌تر، بهترین مشخصات سخت افزاری موجود برای یک گوشی هوشمند اندرویدی را در قالب یک گوشی تاشو، به سبک تلفن های همراه چند سال قبل بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

مشخصات موبایل تاشو سامسونگ

موبایل تاشو سامسونگ با مشخصات کاملا بالا رده که چند ماهی است با کدنام SM-W2017 در وبسایت‌های مختلف دیده می‌شود، از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است که تا به حال شما آن‌ها را در هندستی با این شکل و شمایل ندیده‌اید. ما درباره یک اسکنر اثر انگشت، مانیتور ضربان قلب، دوربین‌های پشتی و جلویی، یک چیپست اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی صحبت می‌کنیم. علاوه بر آن، به سادگی نمی‌توان پشتیبانی از سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی (Samsung Pay) و درگاه ورودی USB نوع C در این گوشی تاشو سامسونگ را نیز نادیده گرفت.

تا به حال، هر عکسی که از موبایل تاشو سامسونگ دیده بودیم نشان دهنده رنگ گلد یا همان طلایی بود؛ اما امروز تصاویر جدیدی از این گوشی اندرویدی بالارده دیده شد که در آن پرچمدار معرفی نشده خانواده گلکسی سامسونگ، جامه‌ای به رنگ رزگلد به تن کرده بود. جالب اینجاست در حالی که هنوز این گوشی توسط سامسونگ معرفی نشده، بسیاری از خرده فروشان چینی قیمت عجیب و غریبی حول و حوش 1500 دلار را نیز برای آن پیش‌بینی کرده‌اند.

در حال حاضر صحبت از آن است که سامسونگ این گوشی تاشو اندرویدی پرچمدار را به طور اختصاصی برای بازار چین طراحی کرده است؛ اما نمی‌توان به سادگی از تقاضای بازار ایالات متحده برای عرضه این گوشی رد شد. بنابراین همچنان امیدواری‌ها وجود دارد تا علاقه‌مندان گوشی های کلاسیک تاشو در خارج از خاک چین، روزی بتوانند این محصول را در دست بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*