دوربین های فیلم برداری Q20 و QF20 سامسونگ، پرکاربرد و انعطاف پذیر

سامسونگ در حال بهبود بخشیدن به خط تولید دوربین های عکاسی و فیلم برداری خود است. این شرکت برای بیان ویژگی دو دوربین Q20 و QF20 در نمایشگاه CES 2012 از کلمه انعطاف پذیر استفاده می کند و علت استفاده از این کلمه نیز وجود تکنولوژی Switch Grip در این دوربین ها است. در واقع دو دوربین Q20 و QF20 سامسونگ، قادرند LCD دستگاه را به صورت اتوماتیک حرکت دهند تا در مسیر دید کاربر قرار گیرند.
Switch Grip تکنولوژی به کار رفته در دوربین های جدید سامسونگ است. در واقع در این دوربین ها از سنسور های خاصی استفاده شده که امکان فیلم برداری از هر زاویه ای را به کاربر می دهند. زمانیکه این سنسور ها فعال می شوند، زاویه دوربین را شناسایی شده و بر اساس این زاویه ال سی دی را به طور اتوماتیک می چرخانند.

هر دو مدل قادر هستند فیلم هایی با رزولوشن 1080i با 60 فریم در ثانیه بگیرد. قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 20x، وزن کم، طراحی خوش دست، سنسور CMOS با وضوح 5 مگاپیکسل و نمایشگر لمسی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آنهاست.
نیز جزو دوربین های هوشمند سامسونگ است که مجهز به Wi-Fi داخلی می باشد و کاربران می توانند به سادگی فیلم و عکس گرفته شده را توسط این دوربین به اشتراک گذارند. قابلیت Auto-BackUp در QF20 نیز به محض اتصال دوربین به PC از اطلاعات دوربین شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.

این دو دوربین در ماه مارچ 2012 (فروردین 91) با قیمت 300 و 350 دلار وارد بازار جهانی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*