عرضه رسمی نخستین دوربین دیجیتال بدون آینه 18 مگاپیکسلی canon در ماه اکتبر

کانن در ماه اکتبر با عرضه اولین دوربین دیجیتال بدون آینه (mirrorless) با قابلیت تعویض لنز رسما به جمع تولید کنندگان دوربین های دیجیتال mirrorless می پیوندد.EOS M 18MP دارای یک لنز 18 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و فیلم برداری با کیفیت HD است که ظاهر جمع و جور و صفحه نمایش لمسی آن نیز کار را برای کاربران ساده تر کرده است.در ادامه با مشخصات فنی و گالری تصاویر این دوربین با ما همراه باشید.

لنز های قابل استفاده در این دوربین شامل لنز EF-M 22mm f/2 STM که به صورت پیش فرض بر روی دوربین قرار دارد و به لطف اداپتور تعویض لنز امکان نصب لنز EF-M 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM نیز فراهم شده است که به گفته کانن سکوت و آرامش در عکاسی را برای کاربران به ارمغان می آورند!

کیفیت فیلم برداری این دوربین در 2 حالت 720P و 1080P با پسوند MPEG-4 امکان پذیر است و به اداعای کانن همراهی یک میکروفون با قابلیت تفکیک 64 کانال صوتی بهترین کیفیت صدا و تصویر را به کاربران این دوربین عرضه میکند.

این دوربین در دو رنگ مشکی و نقره ای طراحی شده است که در ساخت بدنه رنگ مشکی از منیزیم و در بدنه رنگ نقره ای از استیل ضد زنگ  استفاده شده تا حداکثر دوام را برای عکس برداری در همه شرایط جوی برای کاربران این دوربین به ارمغان بیاورد.

EOS M از یک صفحه نمایش ال سی دی 3 اینچی Clear View ضد خش بهره می برد و به گفته سازنده امکانات یک استدیو کامل مونتاژ عکس و فیلم ازجمله انواع افکتهای حرفه ای تصویری و صوتی بر روی عکس و فیلم  در نرم افزار این دوربین گنجانده شده است.

 

از دیگر امکانات این دوربین می توان به امکان نصب جداگانه یک فلاش پرسرعت  و همچنین اداپتور تعویض لنز که قابلیت نصب لنزهای قویتر را به دوربین میدهد و ضمنا امکان ارسال اطلاعات با بهره گیری از فن آوری بیسیم اشاره کرد.

کانن قرار است این دوربین را با لنز EF-M 22mm f/2 STM به قیمت 799.99 دلار در ماه اکتبر امسال به بازار عرضه کند همچنین  تجهیزات اضافی این دوربین که شامل لنز EF-M 18-55mm f/3.5-5.6 به قیمت 299.99 دلار و فلاش و اداپتور نصب لنز هم به ترتیب با قیمتهای 149.99 و 199.99 دلار  قابل خریداری می باشند.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*