توليد 5 يا 6 تبلت جديد توسط آمازون

آمازون در مصاحبه اي با رويترز اعلام کرد در حال توليد 5 يا 6 تبلت جديد در ابعاد مختلف است.ظاهرا آمازون با اين کار قصد دارد که با ايجاد امکاناتي بر روي اين تبلت ها فروش محصولات مجازي خود از جمله فيلم،موزيک،بازي،کتاب و … را بالا برده و همچنين جايگاه خود را در بازار محصولات سخت افزاري به ویژه تبلت ها حفظ کند

بنا به گزارشات تمايل مردم بيشتر در خريد محصولات نرم افزاري است و آمازون با توليد انواع تبلت قصد دارد تا بستر مناسبي براي فروش محصولات ديجيتالي خود ايجاد کند.
پیش از این گزارش‌های مختلفی مبنی بر عرضه Kindle Fire 2 در سایز بزرگتر و ضخامت کمتر منتشر شده بود. BGR نیز گزارش کرده بود که نسخه جدید تبلت ۷ اینچی آمازون با نام Coyote و نسخه ۱۰ اینچی با نام Hollywood وارد بازار خواهد شد. براساس این گزارش Coyote دارای پردازنده ۲ هسته‌ای مشابه Kindle Fire اول بوده ولی Hollywood مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای می‌شود.

احتمال این هم وجود دارد که منظور از ۵ یا ۶ تبلت مختلف در واقع دو تبلت ۷ و ۱۰ اینچی با حافظه‌های ذخیره‌سازی مختلف باشد اما کلیه گزارش‌ها، وجود تبلت ۱۰ اینچی آمازون را تایید می‌کنند.

اگر آماوزن تبلت ۱۰ اینچی تولید کند مستقیما وارد رقابت با آیپد اپل خواهد شد. علاوه بر تبلت‌های جدید آمازون شایعات بسیاری در رابطه با تلاش این شرکت مبنی بر تولید تلفن هوشمند اندرویدی به گوش می‌خورد.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*