فقط با چند کليک مدل سه بعدي چهره خود را بسازيد!

آيا تا بحال دوست داشته ايد يک مدل سه بعدي از صورت خود داشته باشيد؟ يا شايد براي ساخت آن از نرم افزار هاي متعددي استفاده کرده و وقت زيادي صرف کرده ايد؟ وب سايت Vizago امکاني فراهم کرده که شما به راحتي هرچه تمام تر با ارسال يک عکس تمام رخ مدل سه بعدي آن عکس را تحويل بگيريد!

 

براي آشنايي بيشتر با Vizago ابتدا به ويديو زير توجه فرماييد:


 

چگونه از Vizago استفاده کنيم؟

براي کار با اين سايت حتما از مروگر کروم استفاده کنيد
ابتدا در سايت ثبت نام کنيد،سپس يک عکس با کيفيت تمام رخ که دقيقا از روبرو گرفته شده باشد را به Vizago داده و بعد از طي مراحل ساده که مشخص کردن گوشه هاي لب و دهان و گوش در تصوير است منتظر دريافت مدل 3 بعدي تصوير خود باشيد که مي توانيد با حرکت دادن تصوير ساخته شده تمامي زواياي سر و صورت را ببينيد.

توجه داشته باشيد هراندازه که کيفيت تصوير داده شده شما بالاتر باشد به همان اندازه هم تصوير دريافتي شما از کيفيت و دقت بيشتري برخوردار است اما خب توقع هم نداشته باشيد که يک مدل کامل و بدون نقص را تحويل بگيريد.

شايد برخي از افراد صرفا جهت سرگرمي از اين وب سايت استفاده کنند اما کاربردهاي اين وب سايت چيزي فراتر از يک سرگرمي معمولي است!تصور کنيد شما در يک بازي قصد داريد صورت خود را بجاي يکي از شخصيت هاي آن بازي بگذاريد،خب اينجاست که Vizago کمک بسيار زيادي به شما ميکند و شما به راحتي مي توانيد با چهره خود به دنياي بازي مورد نظر وارد شويد!

اين استارآپ سوئيسي فعلا نسخه آزمايشي خود را عرضه کرده و همواره درحال قدرتمند سازي اين نرم افزار آنلاين است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*