تبدیل هدفون آیفون 7

با این جاکلیدی جدید، دیگر نگران گم شدن تبدیل هدفون آیفون 7 نباشید

اگر اخبار دنیای تکنولوژی و گوشی های هوشمند را دنبال کرده باشید، می‌دانید که اپل با معرفی آیفون 7 (iPhone 7)، جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از این دستگاه حذف کرده است. بدون شک این خبر برای کاربرانی که از هدفون‌های سیمی و قدیمی استفاده می‌کنند، می‌توانست آزاردهنده باشد. با این حال اپل با ارائه یک تبدیل جداگانه، این مشکل را حل کرده، تبدیلی که البته به راحتی گم می‌شود. اما با وجود جاکلیدی جدید Uncourage (آن کوریج) دیگر نگران گم شدن تبدیل هدفون آیفون 7 نباشید.

جاکلیدی تبدیل هدفون آیفون 7 تنها 6.99 دلار قیمت دارد

شاید بتوان جاکلیدی Uncourage را ارزان‌ترین وسیله جانبی که تا کنون برای اپل معرفی شده، در نظر گرفت. با این جاکلیدی کوچک اما کاربردی که تنها 6.99 دلار قیمت دارد، همیشه می‌توانید تبدیل هدفون آیفون 7 را همراه خود داشته باشید. البته تنها موضوع گم شدن این تبدیل در میان نبوده و ممکن است بسیاری از کاربران حتی برای سفر یا گردش هم آن را در خانه یا محل کار خود جا بگذارند

تبدیل هدفون آیفون 7

علاوه بر این، Uncourage می‌تواند از کابل نه چندان مقاوم هدفون‌های سیمی در برابر فشارهای روزانه محافظت کند. متاسفانه سازندگان اطلاعات درستی از نحوه خرید و زمان عرضه این جاکلیدی را منتشر نکرده‌اند؛ اما شکی وجود ندارد که پرداخت 6.99 دلار ارزش محافظت از تبدیل هدفون آیفون 7 را دارد.

تبدیل هدفون آیفون 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*