وسیله چند کاره Tactica Talon

با وسیله چند کاره Tactica Talon ، همه ابزار مورد نیاز را همراه خود داشته باشید

برخی از وسایل همیشه و همه جا همراه شما هستند و می‌توانند در مواقع ضروری به شما کمک کنند. اهمیتی ندارد که این وسیله یک چراغ قوه، کیف چرمی، چاقوی شکار یا وسیله‌ای چند کاره باشد، مهم این است که همیشه و همه جا همراه شماست. اما شاید سفر، عبور از گیت‌های امنیتی، رفتن به مجالس رسمی و مواردی از این دست، شما را از حمل چنین وسایلی منصرف کند. حتی برخی از این ابزار طراحی چندان مناسبی نداشته و ممکن است به وسایل دیگرتان همچون گوشی هوشمند آسیب بزند. همین مشکلات سبب شکل‌گیری ایده‌ای برای تولید وسیله چند کاره Tactica Talon شده که احتمالا قیمت پایین آن، توجه شما را به خود جلب کند.

وسیله چند کاره Tactica Talon با قیمت تنها 30 دلار، 17 ابزار مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد

مایکل چیجاف (Michael Chijoff)، موسس شرکت Tactica Gear و تیمش برای حل این مشکل، وسیله چند کاره Tactica Talon را به عنوان یک ابزار EDC (وسیله‌ای که همه روزه توسط کاربران حمل می‌شود) و با قیمت تنها 30 دلار معرفی کرده‌اند که نه تنها گوشی هوشمند شما را خط نمی‌اندازد، بلکه نیازی به تحویل آن در گیت‌های امنیتی وجود ندارد.

آقای چیجاف طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که همه کاربران ابزاری دارند که به دلایل مختلف، امکان حمل آنها به صورت روزمره نبوده و همین موضوع باعث شکل‌گیری ایده طراحی وسیله چند کاره Tactica Talon شده است.

این وسیله جدید با طراحی کارابین‌شکل به 17 ابزار مختلف از جمله 6 آچار متریک، 5 آچار ایمپریال، 2 مته شش ضلعی نگه‌دارنده، کاتر جعبه، درب بازکن و یک خط‌کش دو طرفه و همچنین فضایی برای یک مته شش ضلعی اضافی مجهز شده که با پرداخت 14 دلار بیشتر، 12 مته در آن قرار می‌گیرد.

تیم Tactica Gear تمام تلاش خود را داشته تا با نهایت استفاده از شکل کارابینی این وسیله، سادگی و عملکرد مناسب را برای آن به ارمغان آورد. بر اساس گفته‌های چیجاف، وسیله چند کاره Tactica Talon که حتی اندازه آن از یک کارت اعتباری هم کوچک‌تر است، از یک نوع پلیمر خاص با ترکیب الیاف شیشه تولید شده و می‌تواند با حفظ مقاومت بالای خود، تا 40 درصد از تیتانیوم سبک‌تر باشد. وجود الیاف شیشه در ساختار Tactica Talon نیز کلید سازگاری آن با گوشی های هوشمند بوده و هرگز به گوشی چند صد دلاری شما آسیب نخواهد زد. هر چند توصیه می‌شود این وسیله 30 دلاری را کنار آیفون 1000 دلاری خود قرار ندهید!

بدون شک وسیله چند کاره Tactica Talon نمی‌تواند جایگزین ابزار EDC شما همچون چاقوی شکاری یا وسایل چرمی باشد، اما هدف اصلی Tactica Gear از ساخت این وسیله، جایگزینی نبوده و تنها برای همراهی شما ساخته شده است.

لازم به ذکر است که هنوز تولید این وسیله جدید آغاز نشده و علاقه‌مندان تا 10 روز دیگر برای پیش‌خرید و حمایت از آن در سایت KickStarter فرصت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*