حفظ تعادل خودرو روی دو چرخ

تماشا کنید:رکورد حفظ تعادل خودرو روی دو چرخ شکسته شد

اخیرا شکسته شدن رکوردهای مختلف در پیست نوربرگ رینگ (Nurburgring Nordschleife) توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. هفته گذشته نیز رکوردی جدید در این پیست شکسته شد، رکوردی که البته در آن نباید انتظار سرعت بسیار بالا را داشته باشید. در واقع Han Yue با استفاده از یک خودرو مینی کوپر (Mini Cooper) توانست به مدت 45 دقیقه، رکورد رکورد حفظ تعادل خودرو روی دو چرخ را به نام خودش ثبت کند.

بدون شک 45 دقیقه در مقایسه با رکورد 7 دقیقه و 49 ثانیه‌ای فولکس واگن گلف جی تی 1 (Volkswagen Golf GTI Clubsport S) یا رکورد 8 دقیقه و 14 ثانیه‌ای رنج روور اسپرت اس وی آر (Range Rover Sport SVR)، “سریع” نیست و شاید نباید آن را یک رکورد در نظر بگیریم. اما نباید ظرافت کار Yue و قرار گرفتن خودرو بر روی دو چرخ کناری خود برای 45 دقیقه را نیز فراموش کنید. هر حرکت کوچک و یا لرزش اضافی در خودرو، می‌توانست چهار چرخ مینی کوپر را بر روی زمین قرار دهد اما راننده توانمند آن، این اجازه را نداد. مطمئنا خودروهای رنج روور و و فولکس واگن در تست سرعت 100 متر می‌توانند عملکرد بهتری در رکورد حفظ تعادل خودرو روی دو چرخ داشته باشند، اما حفظ تعادل این مینی کوپر حتی از مارارتون خودروها نیز می‌تواند ارزشمندتر باشد.

حفظ تعادل خودرو روی دو چرخ

با توجه به صحبت‌های تیم Bridge to Gantry که در محل حضور داشته‌اند، طراحان از چرخ‌های آف رود و با مقاومت بسیار بالا برای این مینی کوپر استفاده کرده‌ و محور دیفرانسیل خودرو را نیز جوش داده بودند. با اینکه حداکثر سرعت 28 کیلومتر بر ساعتی این خودرو می‌توانست کار عکاسان و فیلمبرداران را آسان کند، به خوبی فشار وارده بر راننده این خودرو و حفظ تعادل اتوموبیل به کمک وزن خود در مدتی بیشتر از زمان برنامه ریزی شده، احساس می‌شد. ویدیویی که در ادامه قرار گرفته، تمام 45 دقیقه‌ای که Han Yue این مینی کوپر را در پیست پیست نوربرگ رینگ و با تعادل کامل نگاه داشته بود را نشان می‌دهد

ویدیو ثبت رکورد رکورد حفظ تعادل خودرو روی دو چرخ توسط یک مینی کوپر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*