آتش گرفتن گلکسی جی 5

آتش گرفتن گلکسی جی 5؛ آتش بازی سامسونگ ادامه دارد!

مشخص نیست که گوشی‌های هوشمند به چه منظور علیه انسان‌ها قیام کرده و با خود سوزی قصد رساندن چه پیامی را دارند؛ اما در هر صورت این تصمیم به تصویب بیشتر مدل‌ها رسیده و یک به یک در حال اجرایی کردن آن هستند تا بلکه با آتش گرفتن به صورت مرتب با گذر زمان، صدای اعتراض خود را پیوسته به گوش آدمیان برسانند. در این طرح بیشتر مدل‌های شناخته شده نام نویسی کرده‌اند، از گلکسی نوت 7 به عنوان سردمدار اصلی گرفته تا آیفون 7 و دیگر محصولات میان رده‌ای همچون Galaxy A5 ! آتش گرفتن گلکسی جی 5 جدیدترین اتفاقی است که سامسونگ هنوز نظری در مورد آن نداده است.

این بار آتش گرفتن گلکسی جی 5 سامسونگ!

کاربر فرانسوی گلکسی جی 5 در مصاحبه با یک خبرگزاری، در حالی از آتش گرفتن گلکسی جی 5 خود خبر داده که گوشی تا چند لحظه پیش از اتفاق، که در روز یکشنبه رخ داده، در دست کودک خردسال وی قرار داشته است. این کاربر پس از اینکه گوشی را از دست کودک 4 ساله‌اش می‌گیرد، پس از تماشای سمت باد کرده دیوایس خود، متوجه داغ شدن بیش از حد و غیر متعارف آن می‌شود. آتش گرفتن گلکسی جی 5 چند ثانیه بعد از راه انداختن دود شروع شده و بعد از پرت شدن دستگاه توسط کاربر به گوشه‌ای، تا نابودی دستگاه ادامه پیدا می‌کند.

آتش گرفتن گلکسی جی 5

سامسونگ هنوز درباره حادثه آتش گرفتن گلکسی جی 5 نظری نداده است؛ اما پیش از هر گونه اظهار نظر باید به طور صریح عنوان کرد که این اتفاق هیچ ارتباطی با آتش گرفتن گلکسی نوت 7 ندارد. جی 5 گوشی میان رده موفقی است که در سرتاسر جهان به فروش میلیونی رسیده و از زمان خرید نخستین دستگاه‌های آن توسط کاربران بیش از یک سال می‌گذرد، حال آن که مشکل نوت 7 در همان هفته‌های آغازین آن هم در مقیاس بسیار وسیع خود را نشان داد.

در بررسی آتش گرفتن گلکسی جی 5 و یا هر دستگاه دیگری، فاکتورهای زیادی مورد بررسی قرار می‌گیرند که نخستین و مهمترین آن‌ها، اطمینان از استفاده و یا عدم استفاده از شارژر اصلی است. در درجه بعدی وارد آمدن فشار غیر متعارف به بدنه گوشی، تعمیر شدن آن توسط تعمیرکار غیر حرفه‌ای و از این قبیل اتفاقات بررسی می‌شوند.

این کاربر در ادامه به خبرنگار گفته که دستگاه خود را از یک فروشگاه آنلاین بعد از مشاهده در لیست تخفیف روز خریداری کرده است. هنوز مورد تایید بودن و یا نبودن این وب سایت توسط سامسونگ بی‌جواب مانده است، چون مشخصا گوشی از یک نمایندگی رسمی سامسونگ خریداری نشده است. اگر چه این خریدار فرانسوی مدعی شده که قصد تنظیم شکایت نامه‌ای علیه سامسونگ را دارد، اثبات حادثه آتش گرفتن گلکسی جی 5 رخ داده کمی مشکل به نظر می‌رسد، اما اگر که وی از نحوه کار کردن خود با گوشی مطمئن بوده و پشت قرص و محکمی داشته باشد، مطمئنا به سادگی دست بردار نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بابا گوشیای سامسونگ خود سیانورن

  2. ببخشید یادم رفت بگم یه مدل انقلابی هم قراره بده به بازار به نام

    گلکسی بنگ

    کنار این مدلش وسایل پانسمان میده

    واقعا عالیه

  3. میگن یه گوشی داره میده به بازار

    به نام گلکسی سوز

    اون خوبه طرفداراش برید بگیریدش یه هو غافل میشید

    و دچارگناه کبیره میشیدا از ما گفتن

    میگن کنار گوشی یه کیسه گذاشته پر اب

  4. پیام گوشیهاش اینه که من بی کیفیتم بابا