قابلیت های گوشی HTC Bolt

برخی از قابلیت های گوشی HTC Bolt پیش از معرفی لو رفت!

در راستای شایعات و تصاویر رندر شده منتسب به بالا رده جدید اچ‌تی‌سی، ساعاتی پیش نیز اسلایدهای مراسم معرفی این محصول به بیرون درز پیدا کرد که برخی دیگر از قابلیت های گوشی HTC Bolt شرکت تایوانی را فاش می‌کند.

بر این اساس از هم‌اکنون میدانیم که این محصول دارای دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر به صورت 4K و مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال بوده و از بدنه‌ای تمام فلزی، دقیقا شبیه به آن چیزی که پیش‌تر در اچ‌تی‌سی 10 شاهد بودیم بهره می‌برد.

منبع خبر معتقد است که گوشی معرفی نشده HTC Bolt نسبت به پرچم‌دار این شرکت تایوانی از ابعاد بزرگ‌تری بهره می‌برد، به طوری که انتظار می‌رود این محصول دارای نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی باشد. علاوه بر این ممکن است که شرکت تایوانی، علی‌رغم مشکلات گرمایی اسنپدراگون 810، از این تراشه در گوشی مذکور به همراه 3 گیگابایت حافظه رم استفاده نماید.

قابلیت های گوشی HTC Bolt

مقاومت در برابر آب؛ یکی از مهمترین قابلیت های گوشی HTC Bolt

گفته می‌شود که این محصول نیز همچون آیفون 7 و 7 پلاس فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری صدا است، بدین ترتیب از آن می‌توان به عنوان اولین گوشی هوشمند سازگار با هدست‌های نسل جدید 24 بیتی مجهز به فناوری کالیبراسیون خودکار اچ‌تی‌سی یاد کرد. نکته قابل توجه دیگر اینکه، موبایل اچ تی سی بولت (HTC Bolt) گواهی عایقی IP67 را کسب کرده و این یعنی آنکه به مدت یک ساعت قادر است در عمق یک متری آب شیرین دروام آورد. بدون شک این دسته از قابلیت های گوشی HTC Bolt میتواند برای بسیاری از کاربران امروزی گوشی های موبایل، سودمند باشد.

بر اساس خبرهای منتشر شده این بالا رده با سیستم عامل اندروید نوقا معرفی خواهد شد و رابط کاربری Sense 8 (این همان نسخه از رابط کاربری Sense است که در گوشی اچ تی سی 10 نیز دیده شد؛ هرچند که این دستگاه هنوز به اندروید مارشملو مجهز است) بر روی آن نقش خواهد بست.

از دیگر قابلیت های گوشی HTC Bolt می‌توان به باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی که البته برای نمایشگر 5.5 اینچی آن زیاد هم به نظر نمی‌رسد و قادر است در مدت زمان تنها 30 دقیقه پس از اتصال به شارژر به حداکثر توان خود برسد، 32 گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*