گوشی وان پلاس 3 تی

گوشی وان پلاس 3 تی در تاریخ 25 آبان رونمایی خواهد شد

گوشی وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) نام تازه‌ترین موبایل پرچمدار شرکت چینی وان پلاس خواهد بود که تا چند روز دیگر رسما رونمایی خواهد شد. این گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 821، حافظه داخلی 128 گیگابایت و همچنین اندروید 7 نوقا بهره‌مند خواهد بود.

شرکت چینی وان پلاس طی سال‌های اخیر با عرضه گوشی های هوشمندی هم رده با پرچمداران بزرگ دنیا ولی قیمتی به مراتب پایین‌تر، باعث ایجاد چالشی سفت و سخت برای این محصولات شده تا آن را به معنای واقعی «قاتل پرچمداران» بدانیم. آخرین پرچمدار آن‌ها گوشی وان پلاس 3 بود که از سخت افزاری قابل تحسین بهره می‌برد و موفق شده به خوبی نام وان پلاس را بر سر زبان‌ها بیندازد.

بر اساس شایعات، به نظر می‌رسد که این شرکت چینی قصد دارد یک گوشی جدید به دیگر موبایل های خود با نام وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) اضافه کند. روز گذشته شرکت کوالکام در شبکه اجتماعی توییتر خود یک عکس تبلیغاتی منتشر کرد که در کنار نماد تراشه‌های اسنپدراگون یعنی اژدها، یک لوگو شرکت وان پلاس نیز دیده می‌شد. اکثر غریب به اتفاق تحلیلگران معتقدند که این تیزر مربوط به گوشی وان پلاس 3 تی خواهد بود.

آیا واقعا وان پلاس به دنبال رونمایی از یک تبلت است؟

در حالی که وان پلاس این روزها هیچ صحبتی در خصوص گوشی وان پلاس 3 تی نمی‌کند، شرکت کوالکام با انتشار این تیزر تبلیغاتی به نوعی عنوان کرد که گوشی آینده شرکت چینی وان پلاس، به یک چیپست اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود. آن‌ها همچنین از عبارت T-7 نیز در این پوستر تبلیغاتی استفاده کرده‌اند که در واقع می‌تواند بیان کننده رونمایی از این هندست در 7 روز آینده باشد. در حالی که نمامی شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی، وان پلاس 3 تی خواهد بود، اما برخی معتقدند که منظور از «تی»، حرف اول کلمه تبلت است و این شرکت قصد دارد از یک تبلت رونمایی کند.

گوشی وان پلاس 3 تی

مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس 3 تی

با این حال ما اساس این خبر را بر روی معرفی گوشی وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) خواهیم گرفت که هفته آینده به صورت رسمی از آن رونمایی می‌شود. بر اساس آخرین شایعات، فروش موبایل وان پلاس 3 تی با قیمت 479 دلار (80 دلار بیشتر از نسخه پیشین همراه با یک چیپست جدید) آغاز خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها این محصول از یک باتری بزرگ‌تر نسبت به آخرین پرچمدار شرکت وان پلاس با ظرفیتی حدود 3300 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و از دیگر مشخصات مهم آن نیز باید به عرضه یک نسخه 128 گیگابایتی و همچنین اجرای پیشفرض اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

حال باید یک هفته دیگر صبر کرد و دید که آیا قاتل جدید پرچمداران موبایلی باز هم از آسیای شرقی برمی‌خیزد یا آن که تمامی این حرف‌ها شایعه‌ای بیش نبوده و شرکت وان پلاس قصد دارد از یک فبلت رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*