ویوو ایکس 9 و ویوو ایکس 9 پلاس

گوشی ویوو ایکس 9 و ایکس 9 پلاس در تصاویری جدید دیده شدند + مشخصات

گوشی ویوو ایکس 9 (Vivo X9) و ویوو ایکس 9 پلاس (Vivo X9 Plus)، دو عضو آینده موبایل های شرکت چینی ویوو خواهند بود. انتظار می‌رود که این دو دیوایس در تاریخ 16 نوامبر مصادف با 29 آبان ماه رونمایی شوند. با این حال، ما پیش از موعود فرصت آن را خواهیم داشت تا بیش از پیش با این دو موبایل اندرویدی چینی آشنا شویم.

پس از انتشار پوسترهای تبلیغاتی، حال نوبت به درز مشخصات گوشی ویوو ایکس 9 و برادر بزرگترش ایکس 9 پلاس در وبسایت چینی «جینگ دونگ مال» رسیده است که چندین سال است به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشان اینترنتی این کشور آسیایی فعالیت می‌کنند. جالب اینجاست که این سایت نه تنها لیستی از مشخصات سخت افزاری مربوط به این دو گوشی ویوو را افشا کرده، بلکه به لطف آن می‌توانید تصاویری از آن‌ها را نیز در زیر مشاهده کنید.

گوشی ویوو ایکس 9 / Vivo X9

عضو کوچکتر این خانواده گوشی ویوو ایکس 9 (Vivo X9) است که از یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD همراه با حافظه داخلی مدل پایه 32 گیگابایتی بهره می‌برد. یک چیپست 64 بیتی میان رده ساخت شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 653 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 510 و یک رم 4 گیگابایتی، مثلث قدرت زیر قاب این گوشی اندرویدی چینی را تشکیل می‌دهند.

ویوو ایکس 9 و ویوو ایکس 9 پلاس

دوربین دوگانه سلفی، اتفاقی جذاب و البته کمیاب

نکته جالبی که در ارتباط با این هندست وجود دارد، جایگیری یک دوربین در قسمت پشتی و دو دوربین سلفی کنار یکدیگر بر روی پنل جلو، درست بر خلاف سایر گوشی های حال حاضر بازار است. دوربین پشتی این گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ این درحالیست که دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی بر روی پنل جلویی و بالای نمایشگر به خودنمایی می‌پردازند. یک باتری با ظرفیت 3.050 میلی‌آمپر ساعت در قسمت پشتی و یک اسکنر اثر انگشت زیر کلید فیزیکی هوم زیر نمایشگر جا خوش کرده است. علاوه بر این‌ها، اندروید 6 مارشمالو نیز از کاربران میزبانی خواهد کرد.

گوشی ویوو ایکس 9 پلاس / Vivo X9 Plus

موارد مشترک زیادی بین این دو برادر چینی وجود دارد. هرچند مشخصات این گوشی در وبسایت JD قرار نگرفته ولی به لطف دریافت مجوز تنا توسط گوشی ویوو ایکس 9 پلاس، ما پیش‌تر با این محصول نیز آشنا شده‌ایم. مدل پلاس گوشی Vivo X9 از یک صفحه نمایش بزرگتر 5.88 اینچی با وضوح کیفیت نامشخص برخوردار خواهد بود. از نظر دوربین، سیستم عامل و مشخصات سخت افزاری تفاوتی در بین آن دو دیده نمی‌شود ولی مدل پلاس این گوشی به ظرفیت رم بیشتر 6 گیگابایتی همراه با باتری بزرگ‌تر 4.000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

ویوو ایکس 9 و ویوو ایکس 9 پلاس

لازم به ذکر است، همانطور که در تصاویر انتشار یافته قابل مشاهده خواهد بود، این دو گوشی جدید شرکت ویوو از بدنه‌ای فلزی برخوردارند. شاید این تصاویر نتوانند به خوبی طراحی گوشی ویوو ایکس 9 و 9 پلاس را به نمایش بگذارد، اما در طراحی قاب پشتی نقاط مشترک زیادی بین آن‌ها و آیفون اپل وجود دارد. وبسایت خرده فروشی JD تنها دو رنگ طلایی و رزگلد را (بدون درج قیمت) را به نمایش گذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*