وان پلاس 3T اولین گوشی با 8 گیگابایت رم

وان پلاس 3T ؛ اولین گوشی مجهز به 8 گیگابایت رم

مدت هاست که شایعات مختلفی در مورد گوشی وان پلاس 3T می‌شنویم. این گوشی ورژن جدیدتر گوشی بسیار موفق وان پلاس ۳ است که احتمالا در 15 نوامبر برای اولین بار به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده باید گفت این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 821 است. دوربین عقب گوشی وان پلاس 3T از یک سنسور 16 مگاپیکسل بهره می‌برد که این سنسور کاملا بهبود یافته‌تر از سنسور به کار رفته در گوشی موبایل وان پلاس ۳ خواهد بود. سیستم عامل این گوشی اندروید ۷ نوقا بوده و در آن به جای LCD از یک نمایشگر آمولد استفاده شده است. اگرچه هرکدام از مشخصه‌های این گوشی حیرت آور است، اما آخرین شایعه در مورد گوشی وان پلاس 3T این است که،‌ تازه‌ترین قاتل قاتل پرچمداران دارای رم قابل تحسین 8 گیگابایتی خواهد بود.

زیاده روی شرکت وان پلاس با عرضه مدل حاوی رم ۸ گیگابایتی گوشی وان پلاس 3T

گوشی وان پلاس ۳ با رم 6 گیگابایتی اصلا دچار وقفه نمی شود، حال اینک ارتقا این میزان در گوشی جدید وان پلاس به 8 گیگابایت کمی زیاده روی به نظر می‌رسد. البته این بدان معنا نخواهد بود که ما نسبت به رمی به این بزرگی اعتراضی داریم، بلکه این اطلاعات که توسط Verge منتشر شده است کمی تعجب برانگیز است؛ چرا که عرضه یک گوشی با رم 8 گیگابایت برای سال 2016 کمی زودتر از موعود به نظر می‌رسد.

اگرچه وجود رم 8 گیگابایتی بر روی وان پلاس 3T باید توسط این کمپانی به صورت رسمی تایید شود، اما فکر کردن در مورد آن هم حس خارق‌العاده‌ای در انسان بوجود می‌آورد. قیمت این گوشی که در واقع نسخه پیشرفته تر ورژن قبلی آن است، حدود 479 دلار خواهد بود که عنوان گران قیمت‌ترین گوشی OnePlus را نیز به خود اختصاص خواهد داد. اگرچه این شرکت می‌تواند همه شایعات را نقش بر آب کند، ولی اگر گوشی وان پلاس 3T با مشخصات بیان شده به بازار عرضه شود، احتمالا بهترین گوشی عرضه شده در سال 2016 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رم زیادی بدرد نمیخوره!
    مهم تر از اون مدیریت رمه!