جسم فضایی

برخورد یک جسم فضایی عجیب در یکی از روستا‌های میانمار!

یک جسم فضایی استوانه‌ای شکل، که تصور می‌شود بخشی از یک راکت چینی باشد، در اطراف یک معدن در میانمار سقوط کرد. در حالی که بخش دیگری نیز بر روی سقف یک خانه در همان نزدیکی افتاده است.

این جسم فلزی که یک متر قطر و 4.5 متر طول دارد، پس از برخورد به زمین، 46 متر نیز روی زمین کشیده و پرتاب شده است. ساکنین محلی از شنیدن صدای بسیار بلندی قبل از پیدا شدن این جسم خبر داده‌اند. در همان زمان، جسم کوچکتر دیگری به سقف یک خانه محلی برخورد کرده است. سقف خراب شده، اما آسیبی به ساکنین آن نرسیده است.

تمامی افراد محلی، تصور کرده‌اند که صدای این برخورد به شلیک شدن توپ مربوط بوده است. یکی از این افراد می‌گوید که وقتی به محل فرود این جسم رسیده، مشاهده کرده که آن جسم احتمالا یک موتور بوده؛ چرا که شامل دیود و سیم‌پیچی‌هایی درون خود است. چیزی شبیه به موتور یک جت که مقداری دود نیز در اطرافش وجود داشته، انگار که چیزی در حال سوختن باشد.

جسم فضایی

احتمالا این جسم فضایی مربوط به یک ماهواره چینی است

فرضیات اولیه به مواردی چون: قطعه‌ای از یک ماهواره یا موشک یا موتور یک فضاپیما اشاره کرده‌اند. اما این برخورد احتمالا مربوط به پرتاب یک ماهواره چینی است. چرا که چهارشنبه‌ شب، یک موشک حاوی ماهواره آزمایشی چینی، پس از پرتاب منفجر می‌شود. این جسم فضایی پیداشده، شبیه به یکی از قطعاتی است که طی مراحل مختلف پرتاب موشک، از آن جدا شده و قبل از اینکه راهی فضا شود، به زمین برگشته و در این روستا فرود آمده است.

متاسفانه اینگونه اتفاقات در گذشته نیز سابقه داشته است. به طور مثال سال قبل، بخشی از موتور موشکی فضایی به سقف خانه‌ای در شمال چین برخورد کرده بود. به نظر می‌رسد که سازمان فضایی چین، یا هر کسی که مسئول رخداد چنین اتفاق‌هایی است، بایستی بیش از پیش به فکر ساکنین زمینی باشد که بی‌خبر از همه جا مشغول فعالیت‌های روزانه خود هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*