صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام

اندروید صاحب یک صفحه رسمی در اینستاگرام شد

کمپانی گوگل صبح امروز، صفحه رسمی اندروید در شبکه اجتماعی اینستاگرام را راه‌اندازی کرد و 6 تصویر و فیلم را به صورت کولاژ درون آن قرار داد. این تصاویر متشکل از محصولات اندرویدی این کمپانی همراه با نمادهای نسخه‌های مختلف سیستم عامل Android هستند.

یکی از قوانین اصلی بازاریابی، رفتن شما جایی است که مردم در آنجا هستند و این روزها اغلب مردم را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعال پیدا کرد. بدین ترتیب چیز تازه‌ای نیست وقتی شاهد حضور برندها در خوراک‌های شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، اسنپ چت و حتی گوگل پلاس باشیم.

در حال حاضر اصلی‌ترین نقاطی که می‌توانید برندها را پیدا کنید، فیسبوک، توییتر و اینستاگرام است؛ اگر چه اسنپ چت نیز تلاش وافری می‌کند تا بتواند خودش را به برندهای معتبر تحمیل کند. کمپانی گوگل که نمی‌خواهد از قافله عقب بماند، در همین راستا یک حساب کاربری رسمی به نام اندروید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد کرده است. جالب اینجاست که تصاویر کولاژی را نیز با مضمون «سلام دنیا» می‌توانید در حساب کاربری این پلتفرم مشاهده کنید. به طور خاص این کولاژ شامل چهار عکس و دو ویدیو است؛ اما این ویدیو‌ها، انیمیشن‌های جزئی هستند که اندروید را بر روی یک موجی از المان‌های مرتبط با این پلتفرم به نمایش می‌گذارند.

نکته: کولاژ، مجموعه‌ای از تصاویر ترکیبی است که با یکدیگر مرتبط هستند و با کنار هم گذاشتن آن‌ها در صفحه شخصی اینستاگرام، ترکیب زیبایی به وجود می‌آید

 

صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام

تصاویر کولاژ صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام

تمام محصولات گوگل در قالب تصاویر کولاژ بر روی صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام قرار گرفت

شما مجموعه‌ای از محصولات اندرویدی را در این 6 تصویر به انتشار رسیده در اینستاگرام می‌توانید مشاهده کنید. این محصولات شامل یک جفت گوشی نکسوس 6 پی، یک گوشی گوگل پیکسل، تبلت پیکسل سی و یک جفت ساعت هوشمند اندروید ویر همراه با اندروید آتو و سرویس پرداخت اندروید پی است که در کنار همه آن‌ها، انواع و اقسام شیرینی‌جات نیز قرار دارند. هر کدام از این خوراکی‌های خوشمزه،‌ بیانگر نسخه خاصی از پلتفرم اندروید هستند که شامل دونات، جلی بن، لالی پاپ، مارشمالو و مقداری نوقا می‌شوند.

ما دقیقا نمی‌توانیم در خصوص هدف اصلی گوگل برای اشتراک‌گذاری محصولات اندرویدی خود در اینستاگرام و یا چگونگی فعال کردن این صفحه در شبکه اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین رقبایش صحبت کنیم؛ اما چیزی که مشخص است، این صفحه راه افتاده و شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد آن شوید:

www.instagram.com/android

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*