با گوشی های نوکیا در MWC 2017 آشنا شوید (2)

با گوشی های نوکیا در MWC 2017 آشنا شوید

جند روز پیش بود که خبری در مورد بازگشت نوکیا به بازار موبایل در سال آینده میلادی را منتشر کردیم. در این گزارش تعدادی از صفحات متن کنفرانس شرکت نوکیا، مربوط به مراسم MWC 2017 لو رفته بود. طی این سری از اطلاعات متوجه شدیم که در سال 2017 این شرکت قرار است رسما به بازار تولید گوشی های هوشمند باز گردد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با مشخصات گوشی های نوکیا در MWC 2017 آشنا شویم؛

امروز خبرهای خوشی برای علاقه‌مندان به این شرکت فنلاندی داریم؛ اخیرا اطلاعاتی از گوشی موبایل جدید این شرکت که قرار خواهد بود در آینده نزدیک و احتمالا در مراسم MWC 2017 از آن رونمایی شود، افشا شده است.

کمپانی HMD Global در حال حاضر به عنوان صاحب امتیاز عرضه گوشی های شرکت نوکیا تا 10 سال آینده شناخته می‌شود. این کمپانی نیز با تایید موضوع ذکر شده عنوان کرده نوکیا در مراسم MWC 2017 رسما حضور پیدا خواهد کرد. این رویداد قرار است از تاریخ بیست و هفتم ماه فوریه (مصادف با نهم اسفند ماه) کار خود را آغاز کند. در حال حاضر تنها دلیل حضور کمپانی HMD Global در این رویداد، می‌تواند تنها معرفی گوشی های هوشمند جدید باشد. زیرا هم اکنون این شرکت تمرکز خاصی بر روی طراحی و تولید گوشی های جدید داشته و اسناد و گزارش‌های بسیاری نیز این موضوع را به اثبات خواهند رساند.

با گوشی های نوکیا در MWC 2017 آشنا شویداما تنها موضوعی که هنوز به طور دقیق نمی‌توانیم از آن صحبت کنیم مربوط به تعداد گوشی های موبایلی است که این دو شرکت قرار است در سه ماهه اول سال 2017 میلادی رسما معرفی کنند. از طرفی در مورد زمان عرضه دقیق آنها به بازارهای جهانی نیز اطلاعات دقیق و معتبری در دسترس نیست.

با گوشی های نوکیا در MWC 2017 آشنا شوید

تنها موردی که می‌توان با قطعیت بیشتری از آن صحبت به میان آورد مربوط به گوشی هوشمندی با نام D1C و با برند نوکیا است. این گوشی احتمالا از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا به طور پیشفرض استفاده خواهد کرد. نوکیا D1C یک گوشی میان‌رده به حساب خواهد آمد که از چیپست نه چندان حرفه‌ای و پرقدرت اسنپدراگون 430 کوالکام با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز بهره برده و میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز 16 یا 32 گیگابایت خواهد بود.

علاوه بر آن شایعات دیگری نیز شنیده می‌شود؛ دو شرکت فوق در حال همکاری به منظور عرضه یک گوشی هوشمند دیگر، مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی با دقت تصویر فول اچ دی هستند. این گوشی موبایل از دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. به نظر شما آیا گوشی های نوکیا در MWC 2017 تنها همین دو مورد خواهند بود؟ آیا نوکیا بازگشت قدرتمند و آبرومندانه‌ای به بازار گوشی های هوشمند خواهد داشت؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*