گلکسی S8 بدون فناوری صوتی Harman عرضه خواهد شد

گلکسی S8 بدون فناوری صوتی Harman عرضه خواهد شد

بعد از اینکه سامسونگ برای خرید شرکت Harman اعلام آمادگی کرد، برای بسیاری از افراد تعجب آور بود که سامسونگ می خواهد یک شرکت تولید کننده محصولات صوتی را خریداری کند. اما به هرحال کاملا طبیعی است انتظار داشته باشیم که سامسونگ از فناوری صوتی شرکت Harman در موبایل های آتی خود استفاده کند، مثلا در گوشی سامسونگ گلکسی S8 که در سال 2017 عرضه خواهد شد.

گلکسی S8 بدون فناوری Harman

اما برخلاف انتظارها، سامسونگ قصد ندارد از فناوری Harman در گوشی گلکسی S8 استفاده کند. بر اساس گزارشی که از The Investor منتشر شده است، به نظر می رسد اگر سامسونگ بخواهد از فناوری های صوتی Harman در دستگاه های موبایلی خود استفاده کند، در بهترین شرایط ممکن، در سال 2018 می تواند از این فناوری در گوشی های خود استفاده کند؛ یعنی در گوشی آن موقع سامسونگ که احتمالا گلکسی S9 خواهد بود.

Park Jong-hwan، نائب رئیس ارشد و مسئول بخش خودرو سامسونگ در این مورد گفته است:

اگر ما بخواهیم آخرین فناوری صوتی Harman را در گوشی های خانواده گلکسی S استفاده کنیم، اولین مدلی که در آن از این فناوری استفاده می شود در سال 2018 معرفی و عرضه خواهد شد.

البته ما باید دقت کنیم که آقای Park مسئول بخش خودرو سامسونگ است و نه قسمت موبایل. پس باید توجه داشته باشیم که ممکن است خبرها و برنامه های جدیدی در بخش موبایل سامسونگ در جریان باشد که وی از آن مطلع نیست. اما بازهم نباید امید چندانی داشته باشید که این فناوری در گلکسی S8 استفاده شود.

بد نیست بدانید که سامسونگ در مالکیت Harman کمتر حق تولید محصولات صوتی را دارد و بیشتر مربوط به ساخت قطعات و سخت افزار برای خودرو است. از آنجا که در آینده شاهد خودروهای متصل به اینترنت خواهیم بود، ظاهرا سامسونگ در این زمینه پیشگام و زودتر وارد این عرصه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*