تصاویر فاش شده از شیائومی می 6 طراحی کاملا متفاوت بدنه آن را نشان می‌دهد

کمپانی‌های سازنده گوشی هوشمند چینی روز به روز در حال پیشرفت هستند، اما تعداد معدودی از آن‌ها به یک برند سرشناس تبدیل شده و مابقی تنها با نام یک یا دو محصول قدرتمند خود در بازار شناخته می‌شوند. بعد از هواوی به عنوان سومین کمپانی تولیدکننده گوشی هوشمند، این شیائومی (Xiaomi) است که تبدیل به یکی از چند برند معروف چینی در زمینه ساخت موبایل شده است. فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) جدیدترین خبر رسانه‌ای شده از سوی این کمپانی است.

فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6

شیائومی طی مدت اخیرا شدیدا مشغول بوده و به عنوان یکی از فعال‌ترین سازندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا ظاهر شده است. در ماه سپتامبر سال جاری شاهد رونمایی از دو محصول قدرتمند، یعنی شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس (Xiaomi Mi 5S & Xiaomi Mi 5S Plus) به عنوان محصولاتی قدرتمند و قدرت گرفته از اندروید بودیم که در ادامه موفقیت پرچمدار پیشین این شرکت، یعنی شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) معرفی شدند. یک ماه بعد و با رسیدن به ماه اکتبر، شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) و شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) معرفی شدند.

این دو محصول نیز شگفت‌انگیز ظاهر شده و تا آخرین دستگاه موجود در انبار در چند فلش سیل (Flash Sale) شیائومی می نوت 2 و فلش سیل شیائومی می میکس به فروش رفتند. لذت غیب‌شدن دستگاه‌های موجود از انبار کمپانی، که به عقیده برخی تنها جنگ روانی بوده است، چنان به دل شیائومی مزه کرد که این شرکت تصمیم گرفت تا طی یک نظرسنجی، با دانستن ایده کاربران پرچمدار بعدی خود را در اواسط سال آینده میلادی روانه بازار کند تا بلکه به این روش بتواند باز هم به فروشی بی‌نظیر دست پیدا کند.

در این نظرسنجی سه گزینه برای انتخاب به کاربران داده شد. نخستین مشخصه، مربوط به محصولی قدرت گرفته از یکی از پردازنده‌های اخیر اسنپدراگون، دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 20 مگاپیکسلی و پوشیده شده با یک بدنه سبک آهنی بود. دومین پیشنهاد، به یک گوشی دارای دوربین دوگانه به همراه تثبیت‌کننده تصویر نوری، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک بدنه شیشه‌ای خمیده اشاره می‌کرد که این بار به جای پردازنده سری 800 اسنپدراگون (برای مدل بالا)، از یک پردازنده سری 65x این شرکت بهره می‌برد. فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6 در وب سایت ویبو (weibo) شباهت زیادی را با مدل سوم نشان می‌دهد، چرا که این دستگاه به عنوان یک استفاده‌کننده از پردازنده سری 65x اسنپدراگون، دوربین دوگانه بدون وجود تثبیت‌کننده تصویر نوری، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و بدنه فلزی سبک همچون مدل اول معرفی شده بود.

فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6در فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6 ، دکمه هوم در میانه قسمت پایینی صفحه نمایش ما را به یاد گوشی‌های سامسونگ و طراحی یک‌دست، یکنواخت و مکعبی شکل و منتظم ما را به یاد گوشی‌هایی همچون آیفون 5 و 5 اس می‌اندازد. چنین طراحی اگر به ثمر بنشیند، بدون شک در بازار امروز که تمامی گوشی‌ها شبیه به یک دیگر شده‌اند، منحصربه‌فرد خواهد بود. شیائومی می 5 در قسمت پشتی خود انحنای قابل توجهی داشت که انتظار می‌رفت تا در شماره بعدی این سری نیز تکرار شود، اما فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6 احتمال این ایده را تا آخرین حد ممکن ضعیف کرده است.

فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6فاش شدن تصاویر احتمالی شیائومی می 6 هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره مشخصه‌هایی داخلی و سخت افزاری گوشی همراه خود نداشته است، از همین رو باید تا شنیدن اخبار موثق درباره این گوشی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*