سنسورهای اثر انگشت محصولات سامسونگ

احتمال تغییر تامین‌کنندگان سنسورهای اثر انگشت محصولات سامسونگ

این روزها بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک در حال استفاده از سنسورهای اثر انگشت برای محصولات خود بوده و حتی برخی از گوشی های ارزان‌قیمت هم به این سنسور مجهز شده‌اند. حالا نیز اخباری در رابطه با احتمال تغییر تامین‌کنندگان سنسورهای اثر انگشت محصولات سامسونگ منتشر شده که می‌تواند شایعات مجهز شدن گوشی های رده پایین این شرکت به سنسور اثر انگشت را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کند.

شرکت‌های FPC و Synaptics؛ تامین کننده سنسورهای اثر انگشت محصولات سامسونگ

در حال حاضر، سنسورهای اثر انگشت محصولات سامسونگ توسط دو شرکت سوئدی FPC و آمریکایی Synaptics تامین می‌شود. اما مدیران قصد دارند در تعامل با شرکت‌های کوچک‌تر، تامین‌کنندگان خود را افزایش داده و وظیفه تولید 2 میلیون از این سنسورها را به آنها محول کنند. البته اینکه چرا سامسونگ، خود به‌عنوان یک تامین‌کننده وارد صنعت تولید سنسورهای اثر انگشت نمی‌شود، مشخص نیست و شاید هرگز چنین اتفاقی رخ ندهد.

به هر صورت، چنین اقدامی می‌تواند به‌کلی، محصولات مجهز به سنسورهای اثر انگشت را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین نیازی به اشاره نیست، اما با افزایش تامین‌کنندگان، وابستگی سامسونگ به کمپانی‌های FPC و Synaptics برای تولید این سنسورها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*