تاریخ انتشار اندروید 7.1.1 نوقا فاش شد

اگر به یاد داشته باشید نزدیک به یک ماه پیش بود که شرکت گوگل رسما از نسخه 7.1 اندروید نوقا پرده برداشت. آن روز طی مراسمی گوگل اعلام کرد که نسخه نهایی این نگارش (7.1.1) به منظور استفاده عموم کاربران در اوایل ماه دسامبر منتشر خواهد شد. حالا تاریخ انتشار اندروید 7.1.1 نوقا لو رفته است.

وب سایت مربوط به منطقه استرالیا اپراتور مخابراتی ودافون (Vodafone) اعلام کرد که ششم ماه دسامبر (مصادف با شانزدهم آذر ماه) تاریخ انتشار اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود.

در صفحه مربوط به این خبر آمده است که آپدیت نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا شامل بسته امنیتی ماه دسامبر اندروید نیز بوده و نزدیک به 650 مگابایت حجم خواهد داشت. در تاریخ ذکر شده، گوشی نکسوس 6 پی (Nexus 6P) این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که این آپدیت در فواصل زمانی گوناگون برای نسخه های خاصی از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد؛ در حقیقت ابتدا به طور تصادفی برای ده هزار نسخه از این موبایل، آپدیت مربوطه ارسال شده و این مدل‌ها از این نظر بررسی خواهند شد. در نهایت این پروسه دو هفته به طول خواهد انجامید و در این حین آپدیت 7.1.1 به تمامی نسخه‌های گوشی مزبور ارسال خواهد شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*