5 گوشی مشکی براق که می‌توانند جایگزین آیفون 7 جت بلک شوند (6)

5 گوشی مشکی براق که می‌توانند جایگزین آیفون 7 جت بلک شوند

همه می‌دانیم که طراحی نسخه جت بلک آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بسیار لوکس و چشم‌گیر است. این گوشی در هنگام عرضه و فروش با استقبال بسیار زیادی از سوی خریداران روبه‌رو شده و به همین دلیل اپل در تامین تعداد کافی از این نسخه با مشکلاتی مواجه شد. جالب است بدانید که به همین دلیل شرکت سامسونگ نیز در حال برنامه‌ریزی به منظور عرضه نسخه مشکی براق گلکسی اس 7 اج است. اما در این میان بسیاری از کاربران به دلایلی خاص توانایی یا تمایل خریداری سری جت بلک آیفون 7 را نخواهند داشت. به همین دلیل در این بخش قصد داریم 5 گوشی مشکی براق را که می‌توانند جایگزینی مناسب برای مدل جت بلک آیفون 7 باشند، معرفی کنیم.

5 گوشی مشکی براق – جایگزین آیفون 7 جت بلک

سامسونگ گلکسی اس 7 اج

5 گوشی مشکی براق که می‌توانند جایگزین آیفون 7 جت بلک شوند (4)نسخه مشکی براق سامسونگ گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 edge Onyx Black) با مدلی که قرار است در آینده معرفی شود کمی تفاوت‌ دارد. در حقیقت نسخه‌ای که احتمال معرفی آن می‌رود مشکی‌ و براق‌تر خواهد بود. اما تا آن زمان چرا نباید به فکر خریداری این نسخه باشیم؟! در واقع نسخه Onyx Black با مدلی که قرار است در آینده معرفی شود، از نظر مشخصات فنی هیچ گونه تفاوتی نخواهد داشت. پس اگر نیازی به خریداری یک گوشی با طراحی خیلی براق نمی‌بینید، این نسخه از گلکسی اس 7 اج نیز می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

نسخه جت بلک اس 7 اج همان قدرت سخت افزاری و استحکام بدنه را خواهد داشت. پس منتظر ماندن به جهت خریداری نسخه‌ای جدید بیهوده خواهد بود. بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که نسخه Onyx Black گلکسی اس 7 اج در کناره‌ها و فریم گوشی دارای حاشیه‌ای روشن‌تر بوده و به همین دلیل رنگ مشکی پنل‌های قدامی و خلفی دستگاه بیشتر به چشم خواهد آمد. از طرفی با مشاهده تصاویر نسخه جت بلک گلکسی اس 7 اج نیز متوجه خواهید شد که ظاهر این مدل جدید کمی کسل‌کننده بوده و طراحی خاصی را ارائه نخواهد کرد.

سامسونگ گلکسی اس 6 اج

5 گوشی مشکی براق که می‌توانند جایگزین آیفون 7 جت بلک شوند (4)نسخه مشکی براق سامسونگ گلکسی اس 6 اج (Samsung Galaxy S6 edge Black Sapphire) در سال 2015 معرفی شده و رسما به بازار عرضه شد. این گوشی پرچمدار سال پیشین شرکت کره‌ای به حساب می‌آید. این گوشی همانند گلکسی اس 7 اج دارای ظاهری با نمایشگر دو طرف خمیده بوده و طراحی لوکس آن توجه هر کاربری را به سوی خود جلب خواهد کرد. این گوشی دارای قدرت سخت افزاری بسیار بالایی بوده و حتی می‌تواند پا به پای بسیاری از گوشی‌های سطح بالای سال 2016 به رقابت بپردازد. نسخه Black Sapphire گلکسی اس 6 اج کاملا مشکی نیست. در حقیقت رنگ بدنه آن تمایل به آبی دارد.

این نسخه از گوشی هوشمند گلکسی اس 6 اج در بازار نسبتا کمیاب بوده و به منظور خریداری آن احتمالا می‌بایست پول بیشتری را پرداخت کنید. اگر وجود طراحی انحنای دوگانه نمایشگر برایتان خیلی مهم و حیاتی نیست، پیشنهاد می‌کنیم گوشی مشکی براق گلکسی اس 6 را نیز در نظر داشته باشید. در هر صورت اگر به جای گلکسی اس 7 و اس 7 اج، گلکسی اس 6 یا گلکسی اس 6 اج را خریداری کنید، در هزینه‌ی خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم

5 گوشی مشکی براق که می‌توانند جایگزین آیفون 7 جت بلک شوند (4)یکی از گوشی های هوشمند بسیار براق و درخشان، سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم است. این محصول به دلیل ظاهر خاص خود بسیار لوکس بوده و در نگاه اول توجه هر خریداری را به سمت و سوی خود جلب خواهد کرد. طراحی زد 5 پریمیوم ساده و مینیمالیستی بوده و قاب پشتی آن همانند یک آینه براق است. جالب است بدانید که این گوشی از نظر مشخصات فنی نیز بسیار حرفه‌ای و سطح بالاست؛ زد 5 پریمیوم اولین گوشی هوشمند دنیاست که از صفحه نمایشی با دقت تصویر 4K استفاده می‌کند. علاوه بر آن میزان ظرفیت باتری این گوشی نیز بسیار مناسب بوده و به همین دلیل دقت تصویر بالای نمایشگر دستگاه هیچ گونه مشکل خاصی را از نظر شارژدهی برای گوشی ایجاد نخواهد کرد.

با این که حسگر دوربین این گوشی دارای ابعاد بزرگی است اما به دلیل دقت تصویر بالای سنسور آن و دیگر موارد این چنینی، کیفیت تصاویر ثبت شده در حد و اندازه یک گوشی پرچمدار حرفه‌ای نبوده و میزان نویز تصویر زیادی در عکس‌های آن به چشم می‌خورد.

هواوی آنر 8 

5 گوشی مشکی براق که می‌توانند جایگزین آیفون 7 جت بلک شوند (4)اگر شما نیز قصد خریداری یک گوشی با دوربین دوگانه و بدنه‌ای با طراحی مشکی براق را دارید و از طرفی هزینه کافی به منظور خرید آیفون 7 پلاس جت بلک را ندارید، نسخه مشکی رنگ (Midnight Black) آنر 8 بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

گوشی آنر 8 بسیار لوکس و زیباست. این گوشی دارای فریمی فلزی بوده و از دو پنل شیشه‌ای در بخش‌های قدامی و خلفی بهره‌مند است. طراحی این گوشی مشکی براق بسیار ساده و مینیمالیستی بوده و گوشه‌های گرد شده آن، حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد. جالب است بدانید که این گوشی در بازارهای ایالات متحده در حالت رقابت تنگاتنگ با گوشی‌هایی مثل آیفون 7 پلاس جت بلک است.

شاید از نظر قدرت سخت افزاری، این گوشی نتواند پا به پای گوشی‌های حرفه‌ای و سطح بالای سال 2016 به رقابت نزدیک بپردازد اما مطمئن باشید تمامی نیازهای روزانه شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد. فقدان وجود قابلیت فیلم‌برداری با دقت 4K از جمله بزرگترین کاستی‌های این گوشی به حساب خواهد آمد. اما باید گفت که عملکرد دوربین دوگانه این گوشی بسیار مناسب بوده و دوام شارژ باتری آن نیز بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. مدت زمان شارژ کامل باتری گوشی نیز شما را راضی نگه خواهد داشت.

شیائومی می 5

5 گوشی مشکی براق که می‌توانند جایگزین آیفون 7 جت بلک شوند (4)اگر از جمله خریدارانی هستید که قرار است بودجه کمی را به منظور خرید یک گوشی مشکی براق اختصاص دهد، شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این گوشی دارای طراحی بسیار لوکس و مناسبی است گرچه امکان دارد همانند چهار گوشی پیشین، حس بسیار خوبی از یک گوشی حرفه‌ای را به شما منتقل نکند. اگر بتوانید از حس در دست داشتن یک گوشی مقرون‌به‌صرفه چشم‌پوشی کنید، نسخه مشکی رنگ شیائومی می 5 یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان به حساب خواهد آمد.

گرچه این گوشی با قیمتی بسیار پایین‌تر از رقبای خود به فروش می‌رسد اما بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که می 5 دارای قدرت سخت افزاری بسیار مناسبی بوده و می‌تواند عملکردی پردازشی مشابه گلکسی اس 7 را ارائه دهد. کیفیت دوربین اصلی این گوشی نیز بسیار رضایت‌بخش بوده و دوام شارژ باتری آن نیز به شکلی است که می‌تواند یک روز کاری کامل را پشتیبانی نماید. البته مواردی همچون سرعت شارژ کم باتری گوشی و همچنین کیفیت نسبتا پایین‌تر فیلم‌های ضبط شده توسط دستگاه (نسبت به پرچمداران سال 2016) می‌توانند از جمله بزرگترین معایب این گوشی به حساب آیند. اما در هر صورت می‌بایست دوباره به این نکته اشاره کنیم که قیمت شیائومی می 5 بسیار مقرون‌به‌صرفه و پایین است. به همین دلیل موارد ذکر شده کاملا قابل توجیه خواهند بود.

شما کدام یک از این پنج گوشی مشکی براق اندرویدی را انتخاب خواهید کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. میدونم گوشیش روروت کنم