مدل 2016 گلکسی On7 سامسونگ (1)

عرضه رسمی مدل 2016 گلکسی On7 سامسونگ در کره جنوبی

چند ماه پیش بود که شرکت سامسونگ رسما از سری جدید گوشی های گلکسی آن (Galaxy On) خود رونمایی کرد. این گوشی ها شامل گلکسی On5 پرو و گلکسی On7 پرو به همراه مدل 2016 گلکسی On7 و گلکسی On5 بودند. این سری از گوشی‌ها ابتدا و فقط در بازارهای کشور چین عرضه شدند. حالا خبرهایی از عرضه مدل 2016 گلکسی On7 سامسونگ (Samsung Galaxy On7 2016) در کره جنوبی نیز به گوش می‌رسد. 

مشخصات مدل 2016 گلکسی On7 سامسونگ

این گوشی از بدنه فلزی برخوردار بوده و از صفحه نمایشی با ابعاد 5.5 اینچ و با دقت فول اچ دی استفاده می‌کند. نسخه 2016 گلکسی On7 از یک تراشه هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی استفاده می‌کند. میزان حافظه رم این گوشی برابر با سه گیگابایت بوده و به طور پیش‌فرض از میزان حافظه داخلی 16 گیگابایتی استفاده می‌کند. البته این میزان از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی قابل افزایش خواهد بود.

این گوشی موبایل از دوربین اصلی با دقت 13 مگاپیکسل برخوردار است. دوربین سلفی آن نیز مجهز به حسگری با دقت 8 مگاپیکسل بوده و از این رو برای ثبت تصاویر سلفی بسیار کاربردی خواهد بود. هر دو دوربین از لنزی با دیافراگم بسیار باز f/1.9 استفاده می‌کنند. حسگر تشخیص‌دهنده اثر انگشت در بخش جلویی گوشی قرار گرفته است. از طرفی دستگاه از قابلیت ارتباطی 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. مدل 2016 گلکسی On7 سامسونگ دارای یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت بوده و به طور پیشفرض نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو را به اجرا در خواهد آورد.

کاربران و خریداران کره‌ای، این گوشی را می‌توانند در نسخه‌های مشکی و طلایی خریداری نمایند. این گوشی توسط اپراتورهای مخابراتی بزرگ و مشهور کره‌ای و با قیمتی نزدیک به 340 دلار از امروز به فروش خواهد رسید. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر مربوط به مدل 2016 گلکسی On7 سامسونگ هستید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*