استریم زنده 4K در یوتیوب

استریم زنده در یوتیوب را با طعم ناب 4K تجربه کنید

کیفیت 4K، یکی از مدرن‌ترین استانداردهای ویدیویی جهان است که تماشا و لذت بردن از آن، رفته رفته نزد کاربران و مصرف کنندگان در حال افزایش است. حال یوتیوب (Youtube) نیز فرصت را غنیمت شمرده تا در این برهه از سال، رسما اضافه شدن پشتیبانی از استریم ویدیوهای زنده در این وضوح استثنایی را اعلام کند.

از همین امروز، یوتیوب می‌تواند برای هر دو حالت ویدیوهای معمولی و 360 درجه‌ای، با وضوح 4K استریم زنده را در اختیار کاربرانش قرار دهد. برای نخستین بار، در سال 2010 بود که پشتیبانی از وضوح تصویر 4K به اپلیکیشن یوتیوب آمد و حالا آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین آرشیو ویدیوهای 4K را در اختیار دارند. در وبلاگ رسمی یوتیوب آمده است:

کیفیت تصویر تنها بر روی نمایشگرهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند فوق‌العاده خواهد بود و در تصاویر 360 درجه‌ای نیز همینطور… وضوح واقعا می‌تواند شما را شگفت زده کند.

ویدیو 4K از هشت میلیون پیکسل بهره می‌برد که به ویدیو کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن به نمایش درآید. این بدان معناست که وقتی شما بر روی یک شی حرکت می‌کنید، آن تنها کمی تار می‌شود. یوتیوب از وضوح 4K تا رنج 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. نتیجه آن به یک ویدیو کاملا شفاف و تمیز منجر شده و کمک می‌کند تا فیلمسازان، بتوانند ایده‌ها و تفکرات خود را ملموسانه به تصویر بکشند.

استریم زنده 4K در یوتیوب

پخش زنده مراسم Game Awards 2016 با وضوح 4K از یوتیوب

نمایش زنده مراسم Game Awards با این وضوح امروز در یوتیوب

در واقع وضوح 4K چیزی حدود 2160×3840 پیکسل یا 2160p خواهد بود. شما امروز می‌توانید استریم زنده 360 درجه‌ای با وضوح 4K مراسم Game Awards را از یوتیوب مشاهده کنید. این مراسم از ساعت 17 (به وقت ایران) امروز پنجشنبه 11 آذر ماه به صورت زنده با این وضوح استثنایی قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین اگر شما هم یکی از کاربران و شیفتگان یوتیوب هستید، تا چند ساعت دیگر می‌توانید مانیتور 4K خود را روشن کرده، به صفحه مربوط به استریم مراسم Game Awards امسال بروید و از تماشای آن با هشت هزار پیکسل تودرتو لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*