مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل

گزارش‌های متعدد کاربران از مشکل دوربین گوشی‌های گوگل پیکسل: گوگل بی تفاوت است!

وقتی گوگل، خود به عنوان صاحب پلتفرم اندروید پا به عرصه ساخت گوشی های اندرویدی گذاشت، همگان فکر می‌کردند که دیگر کمتر شرکتی می‌تواند بر روی دست این کمپانی بلند شود. چندین هفته است که از عرضه جهانی دو گوشی این شرکت به نام های گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) می‌گذرد و حالا می‌توانیم قضاوت بهتری را بر روی آن‌ها انجام دهیم؛ هرچند که گزارش های متعدد کاربران از مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل ، اندکی ما را دلسرد کرده است.

به نظر می‌رسد پس از گلکسی نوت 7 سامسونگ این بار نوبت به گوشی‌های گوگل رسیده است تا با مشکلات عجیبی روبه‌رو شوند و بر‌خلاف آن چه که تصور می‌شود، دو گوشی گوگل پیکسل نیز چندان بی‌مشکل نیستند. چندین روز پیش بود که تعدادی از خریداران این گوشی‌ها نسبت به ترک خوردن بخشی از بدنه گلایه داشتند و به همین خاطر این محصولات را طرد کردند.

حال متاسفانه به نظر می‌رسد که مشکل جدیدی برای گوشی های گوگل پیکسل به وجود آمده است. اواخر ماه اکتبر، یکی از کاربران گوشی گوگل پیکسل ایکس ال با مطرح کردن بحثی جدید، خبر از به وجود آمدن اشکالی جدی در دوربین تلفن همراهش داد. در زیر می‌توانید توضیحات این فرد را بخوانید:

دوربین گوگل پیکسل XL من از مشکلات جدی برخوردار است. هر از گاهی که به اپلیکیشن دوربین می‌روم، خطوط عمودی صورتی/بنفش که مرتب و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند دیده می‌شوند. جالب اینجاست که آن‌ها به طور تصادفی در تمامی نقاط صفحه نمایان می‌شوند.

مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل

عدم رسیدگی گوگل به مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل

گرچه او توسط چت با تیم پشتیبانی گوگل ارتباط برقرار کرده و آن‌ها به وی راه «پاکسازی کش و دیتا، حذف و نصب دوباره اپلیکیشن دوربین» را پیشنهاد داده‌اند، ولیکن همچنان مشکل پابرجاست. از آنجا که مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل در ماه اکتبر آغاز شده است، بسیاری از کاربران گوشی های پیکسل گزارشی را با همین موضوع مربوط به دوربین مطرح کرده‌اند. متاسفانه گوگل نیز پاسخ دادن به کاربران نگران از این خرابی را پایان داده و حتی به برخی از کاربران که با مشکلات بزرگ‌تری نظیر غیرفعال شدن کامل دوربین گوشی گوگل پیکسل مواجه‌ هستند نیز بی‌محلی می‌کند!

بر اساس بررسی های انجام شده، ظاهرا مشکل دوربین گوشی های گوگل پیکسل بر روی نسخه بین‌المللی آنها پدیدار می‌شود و نسخه‌های قابل عرضه در ایالات متحده عملا عاری از هرگونه مشکل هستند. شایان ذکر است که حتی برای این قضیه، برنامه های دوربین شخص ثالث نیز چیزی را حل نمی‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد برخی از افراد که به همین دلیل گوشی موبایلشان را تعویض کرده‌اند نیز با مشکلی مشابه روبه‌رو شده‌اند.

گوگل تا بدین لحظه هیچ اظهار نظر رسمی را در خصوص این موضوع نداشته است؛ هرچند مطمئنیم که از این موضوع آگاه است. حال باید دید که آیا راه حلی برای این قضیه پیدا می‌شود و یا گوگل نیز ناچار است همانند رسوایی گلکسی نوت 7 سامسونگ، نخستین تجربه حرفه‌ای و تمام و کمال خود در صنعت ساخت تلفن همراه را با یک فراخوان جهانی همراه کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اندرویدی ها حقشون بیشتر از این نیست.
    اندروید مثل یه جنگل میمونه که توش همه دارن تو سروکله هم میزنن.
    ولی آی او اس مثل یک کاخ شیک هست که چند تا جنتلمن توش منظم و محترم کنار هم نشستن.
    این اندرویدی ها کی میخوان آدم بشن؟

  2. گوگل هدفش فروشه نه مشتری داری