گلکسی ای 5 سامسونگ (نسخه 2017)

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی گلکسی ای 5 سامسونگ (نسخه 2017)

اول از همه بد نیست یادآوری کنیم، ماه گذشته بود که رندرهایی را در ارتباط با نسخه سال 2017 گوشی گلکسی ای 5 سامسونگ (Samsung Galaxy A5)، یک موبایل میان رده که سامسونگ چند ماه آینده از آن رونمایی می‌کند، دیدیم. در حالی که سامسونگ هنوز مشخصات این گوشی هوشمند را افشا نکرده است، ما می‌توانیم حالا با آن در یک فایل ویدیویی و همچنین تصاویر تازه انتشار یافته از هندزآن آن مشاهده کنیم.

این تصاویر جدید ما را مطمئن می‌کنند که تمام گزارش‌های شنیده شده تا به امروز در خصوص نسخه 2017 گوشی گلکسی ای 5 سامسونگ درست بوده است. این گوشی موبایل اندرویدی در حقیقت، نسخه بازسازی شده گلکسی اس 7 سامسونگ خواهد بود که از لبه‌های خمیده مشابه، همراه با یک اسکنر اثر انگشت در قسمت جلویی بهره می‌برد. بدیهیست که در اینجا، بین دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی ای 5 سامسونگ تفاوت‌هایی نیز وجود داشته باشد.

به عنوان مثال می‌توان به وجود یک درگاه USB نوع C در گوشی ای 5 اشاره کرد، این درحالیست که پرچمدار فعلی سامسونگ (گلکسی اس 7) از یک درگاه میکرو یو اس بی استفاده می‌کند. حتی می‌توان به نبود دوربین پشتی با قدرت اس 7 در پشت قاب گوشی ای 5 اشاره کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد در نسخه سال 2017 گوشی گلکسی ای 5 سامسونگ، اسپیکر به سمت راست گوشی و درست بعد از کلید پاور منتقل شده باشد.

ویدیو هندزآن گلکسی ای 5 سامسونگ


این گوشی اندرویدی باید از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی 1080p بهره‌مند باشد و از یک چیپست 8 هسته‌ای اگزینوس 7780 قدرت بگیرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. تمامی این‌ها کمی شبیه به مشخصات نسخه سال گذشته گوشی گلکسی ای 5 سامسونگ هستند و تغییرات عمده‌ای را بین این دو مشاهده نمی‌کنیم.

زمانی که این گوشی وارد بازار شود (احتمال سال آینده)، Galaxy A5 2017 سامسونگ می‌تواند در چهار رنگ مشکی، صورتی، آبی و طلایی به فروش برسد. ما همچنین امیدواریم سیستم عامل پیشفرض آن نیز اندروید 7 نوقا باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. گوشی خیلی خیلی خوب و سرعت بالا وقت کی اندرود 7 میشه

  2. به نظر شما گوشی a3 2017 کی وارد بازار ایران میشو ؟؟

    و قیمت تو چه حدود هایی هست؟؟

  3. اما بنظرم گوشی پرقدرت وطراحی زیبایی داره وباتوجه به مشخصات خوبش قیمتش بایدبیشتر ازیه میان رده باشه(البته توبازار ایران)

  4. سلام بچه ها کسی از اگزینوس 7780 چیزی میدونه؟ این که مثلا قدرتش چقدره یا مثلا در حد کدوم مدل اسنپدراگون هستش. مرسی که جواب میدین

    • دوست عزیز تاجایی که من میدونم این پردازنده جدیده وقراره توگوشی آ5و آ7 2017استفاده بشه…فکرنکنم کسی بتونه تواین زمینه راهنمایی درستی داشته باشه..چون این گوشی ها فعلا وارد بازارنشده یعنی کلا تولید انبوه نشده…این فیلمم فکرکنم پاسه آنتتوباشه که واسه تسط صدور مجوزه…موفق باشی